computer slaat vast

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-09-2024
Hoi,

Ik heb een probleempje soms en vooral de laatste 2 maanden slaat mijn pc vast en piept een keer en doet helemaal niets meer ik moet hem dan resetten, dit heeft ie een keer gedaan toen ik al een ruime tijd you tube filmpjes aan het bekijken was en nu vandaag bij het openen van IE pagina.

En ook heb ik vastloop problemen met 1 ouder spel Enemy territory, ik speel ook medieval total war II en Cities XL en werk met 3D studio max en daar heb ik geen problemen mee die speelt en draait hij soepel zonder problemen.

weet iemand wat het kan zijn ? ik hem gescannend met AVG en met spybot en een keer met Malwarebytes geen virrussen of andere rotzooi gevonden :)

systeem: Asus M2A-VM HDMI sAM2 Motherboard, AMD Athlon 64 X2 5600+ processor. 2x 2048MBDDR2 256x64 geheugen, WD 500GB Caviar HD, Real Power M620 620W, Radeon ATI HD4890 1GB alles in een Coolermaster kast en draaiend op Windows XP home edition service pack 3, het systeem is gemaakt 11-2009.

Gezien ik 2 weken ongeveer windows opnieuw heb geinstalleerd is alles ook voorzien van de laatste updates behalve mijn moederbord die drivers komen van de CD rom af.

vast bedank voor elke reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-09 23:08

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Lezen, stappen opvolgen, hier pas weer posten als je tegen onoverkomelijkheden aan loopt:
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter