Ik had een vraagje over mijn H80, ik heb deze eergister erin gezet als vervanger voor mijn Mugen II, omdat ik met bepaalde spellen toch een overclock van ongeveer 4,2-4,5GHz wou halen met mijn i7 930 en dit met de Mugen II niet ging lukken. Niet zo gek, want dat was een koeler van net 30 euro. Enkel haal ik nu na een half uurtje stress testen met de H80 op 4,0GHz al 80°, dit vind erg hoog eigenlijk voor een waterkoeling.
Zou het iets met mijn airflow te maken kunnen hebben? Ik zie nu ook dat het niet super logisch zit, maar de H80 moet volgens de handleiding de lucht van buiten de kast erin hebben, dus ik weet niet welke fans ik beter kan omdraaien? Cable management is verder ook goed, dus dat zal weinig hinder geven..

Kast is een Antec 300.
Koeling staat op stand 2 van de 3, omdat 3 echt niet om aan te horen is, en dat is echt niet overdreven..
Alvast bedankt.
Zou het iets met mijn airflow te maken kunnen hebben? Ik zie nu ook dat het niet super logisch zit, maar de H80 moet volgens de handleiding de lucht van buiten de kast erin hebben, dus ik weet niet welke fans ik beter kan omdraaien? Cable management is verder ook goed, dus dat zal weinig hinder geven..

Kast is een Antec 300.
Koeling staat op stand 2 van de 3, omdat 3 echt niet om aan te horen is, en dat is echt niet overdreven..
Alvast bedankt.
[ Voor 6% gewijzigd door J0ey op 30-09-2011 17:51 ]