Toon posts:

3e monitor mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Heb inmiddels 2 monitoren aangesloten op mijn pc. Ik zou graag een 3e aan willen sluiten en hier mijn bureaublad naar willen uitbreiden maar weet niet of dit mogelijk is.
Ik heb een ATI Radeon HD 4300/4500 Series videokaart, met de aansluitingen : VGA, DVI en HDMI.
Het 3e beeldscherm zal dan ook worden aangesloten op de HDMI poort.

Weet iemand of dit mogelijk is? bvd.

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:50

Umbrah

The Incredible MapMan

HDMI en DVI delen in feite hun poort, de 4XXX serie heeft slechts twee uitgangen. Je kunt met een Matrox Trinity wel het een en ander faken, maar dat is niet praktisch, en haast net zo duur als een nieuwe videokaart.

De Radeon HD5XXX en Radeon HD6XXX ondersteunen wel meerdere monitoren: tot zes monitoren. Let bij aanschaf echter op het "Eyefinity" logootje. Het zou kunnen dat je voor elke monitor bovenop het aantal DVI en VGA monitoren (net zoals de 4XXX serie zijn er slechts twee DVI/HDMI/VGA poorten: altijd maar twee niet-displayport monitoren!) een Mini Displayport naar VGA/DVI/HDMI plugje moet kopen.

• naarden 4ever
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17:43
Volgens mij niet. je kunt of de DVI of de HDMI gebruiken, niet tegelijkertijd.

• naarden 4ever
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17:43
Nee, met de instapmodel videokaarten gaat je dat niet lukken. Je zult dan tenminste een HDx6xx moeten nemen. Dus dat wordt 80 euro dokken.

Verwijderd

Topicstarter
Dan weet ik genoeg, dankjewel!

Verwijderd

Topicstarter
Ben even aan het speuren geweest, maar kan niet echt een geschikte videokaart vinden. Ik denk dat ik verkeerd zoek. Kan iemand mij linken naar een goedkope/geschikte videokaart?

Verwijderd

naarden 4ever schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 17:31:
Nee, met de instapmodel videokaarten gaat je dat niet lukken. Je zult dan tenminste een HDx6xx moeten nemen. Dus dat wordt 80 euro dokken.
http://tweakers.net/price...mUkr2sYKmM6Sq46W7QsF7X9QM
Pagina: 1