Toon posts:

antec kasten spuiten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
nu hoor ik iedereen over de kleur van de kast, dat schijnt wel gaaf te zijn, zwart oid.
maar zou het nou niet kikke zijn om een kast in een andere kleur te hebben als zwart of beige.
nou is het geval dat ik autospuiter ben en een kast voor weinig in een andere kleur kan spuiten. intresse????????
sloezz@hotmail.com

Verwijderd

Moet je ff in het Die-Hard Overclocking en Case-modding forum posten, daar zitten de casemodders enzo denk ik :).

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:47

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

ff voor je gemoved :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-08 20:41
He sloez, dan weet je vast ook wel welke verf ik moet gebruiken als ik mijn kast wil spuiten. Moet ik ook eerst schuren? :)

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

had dat eerder gezegd dan had ik mijn kast niet gerold.

btw voor de andere casemodders hoeveel zou dat spuiten van een kast dan bij jou kosten??

see my sign voor mijn casemod :)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:20
Moeten we dan de kast komen brengen en ophalen?

Opsturen lijkt me minder, is je mooie spuitwerk meteen verpest.

Dus lijkt me de vraag, waar je woont ook wel een interessante :)

Verwijderd

ik heb mijn Aopen HX-8 eerst licht opgeschuurd, en er toen 4 lagen autolak overheen gespoten. dit geeft bij mij een prachtg resultaat, foto's post ik als ze ontwikkeld zijn, dan meot je maar ff kijken!

Verwijderd

Die kleur zoals Alfa Romeo em heeft op bv de 156 (Azurro Nuvola dacht ik, das die kleur die verkleurt onder een andere hoek) is dat ook mogelijk .. ??

en wat zou zoiets gaan kosten ??

Verwijderd

Topicstarter
whell ik zal eerst vertellen waar ik woon!
koudekerk a/d rijn nabij leiden.
verder de vraag hoe je het doet eerst goed schuren(de struktuur uit de oude verf)met 400
dan een washprimer of voor het kunststof een kunststof hecht primer daarna basislak en tot slot blanke lak. en dan stoken tot 65graden.
wat de prijs betreft zal ik heel eerlijk zijn daar heb ik nog niet over nagedacht.

Verwijderd

Topicstarter
ik ben nu toevallig even van werkgever aan het wissellen maar in principe zijn alle autokleuren mogelijk en inderdaad ook de bekende alfa kleur.
en voor attix, ja je moet de kast fijn schuren en daarna is het beste autolak te gebruiken(basis lak en blanke lak)

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-08 15:16
Wow vet man die ALFA kleuren zijn kwel.. als je nou mijn kast eens ff doet als test :) krijg je ook vermelding op mijn site (meer klantjes)

Verwijderd

Goed idee!

Verwijderd

wat bedoel je nu met dat stoken :?

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:42
Verwarmen denk ik, dan hecht de verf zich beter aan de kast.. Ofzow..

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

stoken = verhitten, snap ik ook .. but why ??

Verwijderd

Dat is om te verf beter te laten hechten aan het oppervlak, oftewel dan blijft het beter zitten.

Verwijderd

Topicstarter
jip stoken is om de lak te laten beter te laten uitharden, dus minder krasgevoelig.
de metalen kast kan +- tot 65 graden worden verwarmd en het frontje even wat minder heet anders heb je kans op vervorming.
vrijdag ben ik bijna de hele avond online dus dan kunnen er desnoods meer vragen beantwoord worden

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-08 15:16
Zoals ik dus zei.. voor extra publiciteit mag ej best ff mijn kast uit proberen met die ALFA kleur... wordt idt duidelijk vermeld op mijn site + jou gegevens :)

Verwijderd

/me is ook wel voor .... als je je verveeld ... :) :)

ow en moet je gewoon als je klaar bent met lakken en blanke lak gewoon de verfbrander er een beetje boven houden dan ? wel beetje creepy nl. dat verhitten, voor hetzelfde geld bladdert het er weer af ...

Verwijderd

Topicstarter
ga jij 30 tot 40 min. met een verfbrander in je handen zitten

Verwijderd

Topicstarter
nou had ik deze vraag al eerder ergens gesteld maar nog geen zinnig antwoord ontvangen....
wie kan mij iets vertellen over scsi drivers van een oud pctje (intel elp486dx33e8i3d)
ik vermoed dat er een ncr scsi kaartje inzit.
nl bij het opstarten zie ik staan lp 486e ncr sdms, en ook op inet heb ik iets kunne vinden over het type pc. de pc draait op win3.1 600 kb geheugen?? en als ik die drivers dan heb hoe installeer ik die dan op win 3.1 (daar heb ik echt geen kaas van gegeten)
please help me

Verwijderd

In Opgezet (voor de tuners onder ons) stond een verf waar 4 kleuren in zitten : groen , paars , beige en rood . Echt prachtig . Moet wel op zwarte ondergrond voor beste resultaat . Is ook duur "slik" 75.000BEF voor een Golf mee te verven .
Pagina: 1