Toon posts:

Plextor Of Lite-on 12x (+welke firm).

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga mezelf even een brander aanschaffen eis is natuurlijk dat ie raw ondersteunt (goede werking met clonecd (ook securom en safediscs enzo). en nero.
Burnproof zit geloof ik op allebei.

Welke is nou het beste om te nemen? en met welke firmware?

• MankE NeliZ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-06-2025

MankE NeliZ

Geen matches

Ik denk dat het enige verschil tussen die twee branders de kwaliteit van de onderdelen is. Plextor staat bekend als topleverancier van uitstkende, duurzame onderdelen - hier betaal je dan ook voor :)

Ik zelf heb de lite-on met de laatste firmware, die nu dus ook clone CD ondersteuning biedt, en ik moet zeggen, voor F369,- is het een perfecte brander. Sure, hij zal wat minder lang meegaan maar over 2 jaar koop ik toch wel weer een andere, dus wat mij betreft was de keuze simpel.

BTW: als je de search raadpleegt zul je ongeveer 59869 topics over de Lite-on vinden.

In Kazachstan we say a woman with a book...is like a horse...with wings!

Verwijderd

dacht dat de lite-on het zelfde loopwerk als de plex had ..... :?

• vinebe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-02 21:03
Klopt,ze hebben allebei het befaamde "Sanyo" loop werk.

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Het zijn allebei goede branders, maar ik denk dat je bij de Plextor wel veel voor de naam betaalt...

Verwijderd

Topicstarter
ja kijk daar komt dus bij mij de twijfel in het spel het loopwerk kan wel hetzelfde zijn maar de afregeling kan totaal verschillend zijn.. kijk maar naar diamondtron monitors onder de verschillende merken om maar een vb te noemen.

de plextor 12 speed gaat eruit en de 16 doet geen raw meer (12 ook nie meer met nieuwe firm) dus dat wordt een lite on denk ik.
Op woensdag 21 maart 2001 09:22 schreef MankE NeliZ het volgende:
Ik denk dat het enige verschil tussen die twee branders de kwaliteit van de onderdelen is. Plextor staat bekend als topleverancier van uitstkende, duurzame onderdelen - hier betaal je dan ook voor :)

Ik zelf heb de lite-on met de laatste firmware, die nu dus ook clone CD ondersteuning biedt, en ik moet zeggen, voor F369,- is het een perfecte brander. Sure, hij zal wat minder lang meegaan maar over 2 jaar koop ik toch wel weer een andere, dus wat mij betreft was de keuze simpel.

BTW: als je de search raadpleegt zul je ongeveer 59869 topics over de Lite-on vinden.
Oke clonecd wordt goed ondersteunt doet ie het ook goed met de safedisc2 beveiliging?

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-04 00:19

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op woensdag 21 maart 2001 09:51 schreef TB het volgende:
Het zijn allebei goede branders, maar ik denk dat je bij de Plextor wel veel voor de naam betaalt...
en service

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-05 20:25
waarom lult iedereen altijd zoveel over service????

als het een goed product is heb je toch helemaal geen service nodig? en als ie dan toch meteen al stuk ik ruil je hem in bij de winkel. tsjah... zo is het toch?

Verwijderd

Geld teveel : Plextor
Geld te weinig: LiteOn

Mijn LiteOnnetje fikt erg lekker. Ook RAW lukt nu (eindelijk) met CloneCD.
En RAW is toch wel erg lekker :) met het oog op de toekomst (steeds meer copy beveiligde games)
Pagina: 1