iPhone 4 headset garantie?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyalMess
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 17:18
Ik heb nu dus al een tijdje een iPhone 4, maar de headset hield al na 3-4 maand op met werken.
1 oortje deed het niet meer en de volumeregelaar slaat willekeurig nummers over en soms als ik de kabel op een bepaalde manier beet hou dan gaat de volume ineens op max.
Ik ging dus hiermee naar T-Mobile want het lijkt mij dat ik daar gewoon garantie op heb, maar volgens de winkel niet en moet ik bij Pro Assist zijn.
Dus ik nam contact op met Pro Assist en die zegt ja dat kost €40,- eigen risico.

Zo'n headset kost ongeveer €20,- maar het is lekker belachelijk als zo'n headset een gemiddelde levensduur van 6 maand heeft.

Had met mijn vorige iPhone 3G en 3GS ook al dat die headset best wel snel op hield met werken meestal 5-6 maand en dan was er wel iets, maar ik heb 2x vroeger mijn headset wel laten vervangen door gewoon langs een T-Mobile winkel te stoppen dus snap er eigenlijk nu niks van dat ze zeggen van je hebt geen garantie bel Pro Assist maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabr1e7
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Dat probleem heb ik ook, heb inmiddels al 4 apple headsetjes gehad, met en zonder microfoon en ze gaan allemaal stuk. Troep zeg ik je.
Je bent beter af met 20 euro senheisers of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Forget it, de standard Apple headphones zijn gewoon niet fantastisch. Een erg matige geluidskwaliteit en een heel teleurstellende duurzaamheid. De Apple In-Ear headphones zijn wel een stuk beter, naar een jaar gebruik deden ze het nog steeds totdat ik ze kwijt raakte (ze zwerven nu ergens in Sydney gok ik O-)). Ik heb nu de Klipsch s4i en dat bevalt me beter dan de Apple In-Ear en lijkt een stuk duurzamer te zijn ook.

[ Voor 7% gewijzigd door kamerplant op 30-09-2011 13:28 ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
Waarom stuurt de winkel je naar pro-assist? Je hebt de boel gekocht bij T-mobile en niet bij pro assist. Ook op accesoires zit gewoon garantie, vaak zit er wel minder lange garantie op dan op de telefoon zelf maar 3-4 maanden hoort ie wel te redden hoor. Terug naar de winkel en volhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-09 10:03

Thrilseeka

Woef Woef.

ik heb die van mij ook wel eens opgestuurd voor garantie en dat hebben ze voor mij toen gewoon in de tmobile shop geregeld. gewoon vanuit daar gestuurd. maar TBH heb ik ze toen ik ze terug had 1 keer gebruikt en toen heb ik andere gekocht. het geluid wat er uit komt is gewoon bagger.

There is no sadder sight than a young pessimist.