Voor mijn hackintosh ben ik op zoek naar waar ik legaal Final Cut Pro 7 kan krijgen. Ik heb veel slechte verhalen gehoord over FCP X en was niet van plan die stap te nemen.
Bellen met de apple sales lijn als ik me niet vergis.
0800 0200 570
0800 0200 570
[ Voor 13% gewijzigd door Willaaam op 30-09-2011 11:25 ]
Er is een demo te downloaden van FCP X. Wel grappig dat je zelf je mac in elkaar knutselt maar dan niet kan uitvinden waar je zoiets kan kopen
Haha ja lach maar 
Ik ben de demo net aan het downloaden, ga het er toch maar op gokken. Mocht het echt zo r*k zijn als men zegt zoek ik wel verder naar FCP7. Motion is er namelijk wel heel erg op vooruit gegaan en ik gebruik dat graag.
Maar FCP en Motion zitten niet meer in een pakket toch? Zoals FCP Studio?
Ik ben de demo net aan het downloaden, ga het er toch maar op gokken. Mocht het echt zo r*k zijn als men zegt zoek ik wel verder naar FCP7. Motion is er namelijk wel heel erg op vooruit gegaan en ik gebruik dat graag.
Maar FCP en Motion zitten niet meer in een pakket toch? Zoals FCP Studio?
http://www.moneycontrol.c...ro-7-backsale_582430.html
Apple bellen dus.
Dit kostte me 3 seconden googlen. Beetje jammer
Apple bellen dus.
Dit kostte me 3 seconden googlen. Beetje jammer
Dit is natuurlijk nooit gewenst, maak dan een TR aan.
[ Voor 78% gewijzigd door Hoedje op 01-10-2011 04:04 ]
Ze zijn X wel aan het verbeteren, laatste update heeft ook veel goeds toegevoegd.
Zat dingen zijn ook verbeterd in de nieuwe versie, vooral interessant voor semi-professionals. Wie weet bevalt het wel heel erg prima.Muldert schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:31:
Haha ja lach maar
🌞🍃
Pagina: 1