Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• CyberJoe
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-11 10:25

CyberJoe

Only visiting this planet

Topicstarter
Ik krijg sinds de reset van mijn HTC HD7 geen muziek meer op mijn phone. Telefoon heb ik gereset om een andre account er aan te kunnen hangen zodat ik klaar was voor Mango met nl marketplace. Nu staat Mango er op. Ik drag de albums in Zune naar het telefoontje en dan zegt ie album toegevoegd. Maar er staat niets op. Ook bij synchronisatieopties gekozen voor alles syncen; gebeurt niets. Ook moet ik elke keer bij het aansluiten van de HD7 een naam opgeven. De naam staat er wel in, maar ik krijg wel elke keer dat donkere/zwarte startscherm bij zune. Ik kan wel apps uit de marketplace installeren via zune. Ook vreemd is dat ik de opslagruimte kan aanpassen via zune (toepassingen) maar dat die instelling niet bewaard blijft.

Ja ik heb ook een computer.

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-11 14:42

mrsar

waar een sar is,is een wodka

is de pairing nog wel goed tussen zune en de hd7? Toen ik mijn hd7 van reparatie terug kreeg (en dus factory reset) moest ik de pairing opnieuw zetten.

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• CyberJoe

CyberJoe

Topicstarter
dat pairen is toch met dat zwarte begin scherm? Ik heb dat nu alk wel 10 keer gedaan. En ik kan ook Apps overzetten. Ik krijg ook geen foutmelding ofzo.

Verwijderd

Sync je met kabeltje of draadloos ?

• CyberJoe

CyberJoe

Topicstarter
kabeltje

• CyberJoe

CyberJoe

Topicstarter
Wanneer ik op koppelen klik bij instellingen krijg ik de melding dat mijn apparaat niet compatibel is. Is dat normaal?

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

CyberJoe schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 19:06:
Wanneer ik op koppelen klik bij instellingen krijg ik de melding dat mijn apparaat niet compatibel is. Is dat normaal?
Ja, heb ik ook meerdere malen gezien bij mijn Omnia 7. Heb er nooit veel aandacht aan besteed.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• CyberJoe

CyberJoe

Topicstarter
Dan trek ik me van die melding even niets aan. Maar ik moet elke keer de telefoon opnieuw aanmelden (naam opgeven enzo) en kan nog steeds geen muziek over zetten.

Verwijderd

CyberJoe schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 08:52:
Dan trek ik me van die melding even niets aan. Maar ik moet elke keer de telefoon opnieuw aanmelden (naam opgeven enzo) en kan nog steeds geen muziek over zetten.
Gebruik je voor Zune client en de telefoon nu wel dezelfde account? En heb je in de Zune de synchronisatieinstellingen van je nieuwe account wel goed staan?

• CyberJoe

CyberJoe

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 09:32:
[...]

Gebruik je voor Zune client en de telefoon nu wel dezelfde account? En heb je in de Zune de synchronisatieinstellingen van je nieuwe account wel goed staan?
Gebruik dezelfde account. kan ook apps installeren. Krijg ook het balkje te zien met de melding: 1 artiest toegevoegd. Maar er staat nog steeds niets op.

Pagina: 1