Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[PC] FIFA12 update (42 MB) blijft hangen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Er!k
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 20:10
Na de DVD installatie gevolgd door een ellelange update van 3.3 GB gisteren even kunnen spelen. Vervolgens de melding binnen Origin dat er een nieuwe update is, 42MB deze keer. Nu blijft de installer echter hangen bij 100% (zie screenshot)... Ook FIFA 12 al een keer geheel verwijderd, maar hij blijft weer hangen op dit punt. Het gekke is dat je wel een melding krijgt dat hij klaar is om te installeren, maar als ik nu dit voortgangsscherm wegklik en op installeren druk, dan mislukt de installatie 8)7

Origin: v8.2.6

Er!k wijzigde deze reactie 30-09-2011 10:08 (5%)

• ChojinZ
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 21:34
Ben niet echt bekend met Origin maar wellicht dat de update ergens in een temp directory wordt opgeslagen. Misschien dat je vanuit daar handmatig de update kan draaien?

"Papa is gek en eet een broodje poep" -Milan

• Er!k
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 20:10
Goed idee, daar heb ik inderdaad al naar gekeken, maar die kan ik zo snel niet vinden... Overigens zijn er op het EA forum meer mensen met dezelfde problemen. Wellicht dat dat uitkomst biedt.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Laptops

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True