Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Importeren blocklist in Livebox ivm hackpogingen

Pagina: 1
Acties:

• Frankster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:45
Aangezien ik het aantal hackpogingen vanuit bepaalde werelddelen zat ben wil ik complete werelddelen uitsluiten van toegang tot mijn NAS. Nu biedt http://www.countryipblocks.net/ een heel mooie selectiemethode om dit voor elkaar te krijgen, maar om nou alle regels handmatig in te typen lijkt mij een beetje veel werk. Er moet toch een methode zijn om in 1 keer een hele lijst van IP-adressen te blokkeren (of toegang te geven)?

De Livebox biedt wél de mogelijkheid om dit handmatig te doen, maar ik kan er niet achter komen of dit ook in 1 keer kan. Telnetten naar de modem lukt, uiteraard wel maar dan?

Ik heb wel een programma gevonden waarmee je scriptjes door kan sturen via telnet, maar nog niet de juiste commando's om te blokkeren. Wie kan mij daaraan helpen?

Het schijnt via [root @ ipqos]$ policy set mer0 mer0 0 deny srcip 1.2.3.4 te gaan, maar zodra ik dit doe krijg ik 'Bad command' in beeld...

[ Voor 8% gewijzigd door Frankster op 30-09-2011 09:00 ]

Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative

• flashback1989
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-11 10:40

• Frankster
Voor zover ik kan zien is Peerguardian niet echt een oplossing voor mijn probleem...

Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative

• Frankster
Schopje? O-)

&Creative