Even een snelle vraag, ik hoop dat 't mag (heb gegoogled maar kwam er niet helemaal uit met de antwoorden). Ik heb een aantal domeinen geregistreerd bij één host (webreus) en een vps bij leaseweb. Zou ik nu de Nameserves van webreus of van leaseweb moeten gebruiken? Thanks!
Je kunt die bij Webreus gebruiken en in de DNS het IP (voor o.a. de A records) van de VPS invullen.
Maar je kunt ook de NS van Leaseweb gebruiken, dan moet je dat bij Webreus aanpassen. Ik ga zelf altijd voor bovenstaande optie, ik wil DNS en hosting altijd gescheiden hebben.
Maar je kunt ook de NS van Leaseweb gebruiken, dan moet je dat bij Webreus aanpassen. Ik ga zelf altijd voor bovenstaande optie, ik wil DNS en hosting altijd gescheiden hebben.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Thanks, da's precies wat ik wou weten! Ik neem aan dat je dit altijd gescheiden houdt zodat je makkelijker van host kan veranderen mocht dit nodig zijn?
GoT is geen helpdesk. 'Ik heb ff gegoogled maar ik kom er niet uit' is dan ook geen excuus. We verwachten van jou eigen inzet, dit zie ik in zijn geheel niet terug in je TS. Om die reden gaat je topic dan ook op slot.
Dit topic is gesloten.