Hallo Tweakers,
Ik heb onlangs een nieuwe videokaart, moederbord en voeding aangeschaft.
Origineel is dit een Medion systeem, de aansluitingen van de powerbutton (en alle andere kabels uit die hoek) wijken volgens mij af van de standaard ofzo.. Over de PC zelf is ook bar weinig te vinden, onderop de kast staat:
Model MT 9
MED MT 504
Wat dus niet het model is, tenminste ik kom nergens uit als ik op google zit.
Moederbord = Asus P5G41T-M LE
De 3 kabels:
Groen Zwart: BTX SW
Groen Wit: Power LED
Rood Wit: SMI SW
Die powerled is dan wel duidelijk, maar die andere??? Kan er ook haast geen info over vinden (op een forumlinkje na die ik niet helemaal vertrouw)
Dit is de layout van het contact:
http://mediapool.getthesp...sVh7R5okwPLNcA%3D%3D&v=PD
Pagina 1-25
Nu dus mijn vraag; wat is BTX SW, SMI SW en waar moet het in godsnaam in? Heb onderhand alle combinaties gehad en zit al 2 dagen met mijn handen in het haar.
Alvast bedankt.
ps. hij heeft het met een combinatie een uurtje gedraaid, maar tijdens het installeren van de update's viel 'ie weer uit...
Ik heb onlangs een nieuwe videokaart, moederbord en voeding aangeschaft.
Origineel is dit een Medion systeem, de aansluitingen van de powerbutton (en alle andere kabels uit die hoek) wijken volgens mij af van de standaard ofzo.. Over de PC zelf is ook bar weinig te vinden, onderop de kast staat:
Model MT 9
MED MT 504
Wat dus niet het model is, tenminste ik kom nergens uit als ik op google zit.
Moederbord = Asus P5G41T-M LE
De 3 kabels:
Groen Zwart: BTX SW
Groen Wit: Power LED
Rood Wit: SMI SW
Die powerled is dan wel duidelijk, maar die andere??? Kan er ook haast geen info over vinden (op een forumlinkje na die ik niet helemaal vertrouw)
Dit is de layout van het contact:
http://mediapool.getthesp...sVh7R5okwPLNcA%3D%3D&v=PD
Pagina 1-25
Nu dus mijn vraag; wat is BTX SW, SMI SW en waar moet het in godsnaam in? Heb onderhand alle combinaties gehad en zit al 2 dagen met mijn handen in het haar.
Alvast bedankt.
ps. hij heeft het met een combinatie een uurtje gedraaid, maar tijdens het installeren van de update's viel 'ie weer uit...
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 424770 op 29-09-2011 23:11 ]