iPhone 3GS doet helemaal niks meer!

Pagina: 1
Acties:

• wishmasterUT2k4
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 30-09 10:25
Goedenavond!

Vandaag kwam mijn vriendin helaas met minder leuk nieuws op het werk! Haar iPhone deed namelijk niets meer.
Ze vertelde dat ze de telefoon aan het opladen was in haar auto en plotseling viel haar telefoon uit.

Ik heb de volgende dingen geprobeerd;

- Home + Aan/Uit knop ingedrukt houden. Soms wel langer dan 3/4 minuten! = Geen resultaat
-Met iTunes verbinden en weer in DFU modus proberen. = Geen resultaat
- Andere sim-kaart werkt ook niet...
- Aan proberen te doen terwijl de telefoon aan het stopcontact hing. = Geen resultaat

Verder zou ik ook niet weten wat ik moet proberen. Word op internet ook niet veel wijzer... alles wat ik geprobeerd heb staat op het internet en werkt helaas niet....

Misschien iemand anders nog een wonder-truc???

Alvast bedankt !!

[ Voor 5% gewijzigd door wishmasterUT2k4 op 29-09-2011 23:14 ]

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Ook aan/uit geprobeerd terwijl die aan het stopcontact hangt?

• wishmasterUT2k4
Ook dat heb ik al geprobeerd... zal het er even tussen zetten! Sorry.

Toch bedankt voor je reactie !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-10 14:55
Mogelijk is 1 vd 3 kabeltjes die van het scherm(bracket) naar de telefoon/pcb lopen losgeschoten. Dat dit in de auto is gebeurd zou logisch kunnen zijn ivm de trillingen.

Dit is makkelijk te checken door hem even open te halen (schroefjes a/d onderkant loshalen, zuignapje op het scherm zetten en loshalen), zie youtube voor instructies.

Uiteraard zou de oorzaak ook elders kunnen liggen, maar dit is makkelijk te checken en te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-10 18:10
Wordt hij wel herkend in iTunes? Ik ga er even vanuit dat je Windows gebruikt: Hoor je wel het USB apparaat aansluit geluid als je hem met je computer verbindt?

Als dat werkt dan zou het inderdaad alleen het scherm kunnen zijn zoals flipjevandejam zegt. En dat is in veel gevallen wel te repareren.

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wishmasterUT2k4
@ flipjevandejam

Ik hoop stiekem dat je gelijk hebt. Ik zal het vanmiddag eens proberen zodra ik thuis kom! Mocht ik er zelf niet uitkomen, heb je dan enig idee waar ik dit goedkoop kan laten onderzoeken/repareren?

@ Werner

Ik heb het op beide bestuuringsystemen geprobeer. Helaas geen enkele reactie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-10 17:57

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Als een iPhone diepontladen is dan start hij ook niet op als je 'm aan de oplader hangt. Het kan wel 10 minuten duren na het opladen voordat de telefoon weer reageert of spontaan aan springt. Heb je lang genoeg gewacht?

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wishmasterUT2k4
DexterDee schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 13:03:
Als een iPhone diepontladen is dan start hij ook niet op als je 'm aan de oplader hangt. Het kan wel 10 minuten duren na het opladen voordat de telefoon weer reageert of spontaan aan springt. Heb je lang genoeg gewacht?
Hij heeft de hele nacht aan de lader gezeten, dus dat zou genoeg moeten zijn denk ik!
De telefoon was overigens nog niet leeg, de telefoon gaf aan dat het batterij-percentage nog op 40% zat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Ik heb het ook mee gemaakt met de Iphone van mijn vriendin.

-heeft ze die lader vaker gebruikt?
-Apple supported lader?

In mijn geval was het een HTC lader met usb aansluiting (ik dacht usb=usb..)
Maar helaas, resultaat bij starten auto -> Iphone zwart en niet meer laden, conclusie-> accu dood.

[ Voor 42% gewijzigd door Verderf op 03-10-2011 16:00 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wishmasterUT2k4
Verderf schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 15:59:
Ik heb het ook mee gemaakt met de Iphone van mijn vriendin.

-heeft ze die lader vaker gebruikt?
-Apple supported lader?

In mijn geval was het een HTC lader met usb aansluiting (ik dacht usb=usb..)
Maar helaas, resultaat bij starten auto -> Iphone zwart en niet meer laden, conclusie-> accu dood.
Ze heeft de lader vast veel gebruikt. Maar het het zelf ook nog geprobeerd met mijn eigen lader. Vandaag even bij de Apple winkel in Leeuwarden geweest, konden ze mij helaas ook niet verder helpen.

Heb de iPhone zonet uit elkaar gehaald. Maar word er helaas niet veel wijzer van... :-(

FOTO VAN DE BINNENKANT:
Afbeeldingslocatie: http://img845.imageshack.us/img845/6536/fotook.th.jpg

Iemand die een poging wil wagen voor een reparatie????

[ Voor 16% gewijzigd door wishmasterUT2k4 op 03-10-2011 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wishmasterUT2k4
Ik ben vanmiddag bij een reparatie turk geweest! Deze beste man heeft de aansluiting veranderd en de accu vervangen. Maar helaas kon hij de iPhone niet aan krijgen.

Heb de telefoon weer thuis liggen maar ben bang dat het logic-board kaduuk is... Any tips???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-08 18:42
Aan iTunes hangen en de home-button ingedrukt houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wishmasterUT2k4
Robberto, bedankt voor het meedenken maar helaas werkt dit ook niet... Denk toch echt dat het moederbordje het heeft begeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-08 18:42
Ik heb ooit gehad dat de home-button niet goed meer werkte en toen ik hem in DFU wilde plaatsen, ging dat niet lekker, ik heb deze toen met een klem zo kunnen plaatsen dat deze ingedrukt bleef, na 10 minuten vloog hij opeens toch in DFU mode, misschien moet je zoiets is proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wishmasterUT2k4 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 23:07:
Robberto, bedankt voor het meedenken maar helaas werkt dit ook niet... Denk toch echt dat het moederbordje het heeft begeven.
Misschien dat www.smartphonerepair.nl het kan repareren?
Goede recensies over hen gehoord.. dus wie weet. Zou heel wat kosten besparen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wishmasterUT2k4
@ Robberto, nogmaals bedankt voor het meedenken. Sorry voor de late reactie maar ook dit heeft helaas niet geholpen.

@Reakon, bedankt voor de informatie! Ik zal het deze, of volgende week eens opsturen. Laat het zeker even weten.
Pagina: 1