Verwijderd

Topicstarter
Ik wil de test op HWBot halen van 6 uur Aquamark draaien , maar ik kan niet vinden hoe je dit moet doen.

Moet je dan de test instellen dat ie 6 uur draait?(Kan in het programma niet vinden waar dat kan) of moet je keer op keer de test draaien tot je over de 6 uur heen bent?

Heb gezocht op HWBot zelf en via google en dergelijke maar kan er weinig over vinden.
Ook op hun eigen forum gekeken maar staat ook niets.

Misschien weet iemand hier het antwoord.

• rsnubje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:32

rsnubje

Testlabcoördinator

BDO: SweatyRs

het is de bedoeling dat de benchmark zo lang gaat duren...puur omdat je hardware zo traag is, of wel met hedendaagse hardware wordt dat wat klooien met software totdat het erg traag is

Uplay: Red--Death

Verwijderd

Topicstarter
Dus je moet softwarematig je pc zo traag mogelijk zetten zodat de test langer gaat duren?

Dat is iets waar ik me in ga verdiepen.
Dan weet ik in ieder geval de manier hoe de test gedraaid moet worden.

Eens kijken of dat gaat lukken.Zal niet mee vallen.Veel mensen is het nog niet gelukt

• wesjuhdabomb
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:09
Ja dat klopt, alleen met een sandybridge gaat dit nooit lukken. Ik heb dit zelf al eens geprobeerd op een amd Athlon XP in combinatie met een oude AGP videokaart, maar dat was nog te snel.. Kan het nog wel is op een oude laptop proberen:)

Verwijderd

Topicstarter
Oke.

Dan ga ik er niet eens mee beginnen.
Thanks voor de tip.

PS Wes je hebt een DM (al enige tijd)

• Imprezzion
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-01 14:14

Imprezzion

E92 320i & 307CC

Haha geweldig.. Hoe zou een P3 533Mhz met 2x256MB RAM en een GF MX440 zich houden.. Even aquamark erop bakken als ik thuis ben.

~ 9800X3D @ 5.5Ghz eCLK + PBO ~ Arctic LF2 240 CPU ~ Crosshair X670E Gene ~ 32GB Dominator Titanium @ 6400C26 FCLK 2200 ~ Zotac RTX 5080 SOLID OC @ 3285 core 18000 VRAM ~ Corsair 2500X ~ Dark Power Pro 11 1000w ~

Pagina: 1