Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Toetsenbord doet de ' en ` dubbel?

Pagina: 1
Acties:
  • 184 views

• Imprezzion
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-11 22:56

Imprezzion

E92 320i & 307CC

Topicstarter
Heb dit probleem eerder gehad en het was zomaar ineens weer weg dus ik dacht, okeeey, mooi is dat.. Nog geen idee hoe ik het op moet lossen...

Nu heb ik het dus weer. Als ik een ' of ` probeer te typen zet hij hem er met 1 druk op de knop meteen dubbel neer maar dit wil ik niet... Hoe fix ik dit nu eigenlijk?

Haha dit klinkt echt zo dom he maar ja ik weet het gewoon ff niet en googlen helpt niks omdat die tekens genegeerd worden door google dus ik kan niet zoeken op het dubbel schrijven van die specifieke tekens..

~ 9800X3D @ 5.5Ghz eCLK + PBO ~ Arctic LF2 240 CPU ~ Crosshair X670E Gene ~ 32GB Dominator Titanium @ 6400C26 FCLK 2200 ~ Zotac RTX 5080 SOLID OC @ 3285 core 18000 VRAM ~ Corsair 2500X ~ Dark Power Pro 11 1000w ~

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-11 19:09

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Heb om m'n werk hetzelfde probleem, drukt ' of " en dan altijd een spatie er achter aan omém neer te zetten.... ohhw en dat trema komt door het zelfde euvel ;)

Ben enkel te lui om uit te zoeken hoe of wat :P

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:19
Toetsenbord instelling VS-int?

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-11 12:36

SeatRider

Hips don't lie

Dat dus.

Nederlands is makkelijker als je denkt

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11 16:27
R Ctrl + R Shift

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:46

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit heeft niets met (Overige) Hardware te maken maar met de instellingen van je besturingssysteem. Aangezien je de moeite niet neemt om te melden welke dat is kan ik dit niet naar het juiste subforum verplaatsen en rest me weinig anders dan dit topic te sluiten. Kijk eens bij Softe Waren...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.