Ik had gister een topic geplaatst maar die was te onvolledig. Nu zal ik mijn vraag beter stellen.
Ik heb een nieuwe voeding en videokaart, en sindsdien wordt mijn kast te heet. Ik heb alles gewoon stock. Doordat alles erg heet word gaat mijn processor fan ook erg hard draaien. Als ik mijn kast open laat is alles weer prima.
De kast die ik nu heb is een of andere kast die niks voorstelt.
Mijn vraag is eigenlijk waar moet ik opletten bij mijn keuze voor een kast? Als ik ga kijken bij de kasten in de pricewatch zie je allemaal mooie kasten. Ik weet dat ik een micro atx moederbord heb. Ik heb een grote videokaart. Maar je kunt bij de specs niet zien of die kast ook isoleert. En of die dus veel geluid tegen houd? Of moet dat juist niet omdat het anders te heet word?
Ik heb een paar kasten op het oog, zouden die wat zijn voor mij?
systeem:
ASRock H61M-GE
XFX 650W XxX Series Voeding
Intel Core i5 2500K 3.3 Ghz
XFX ATI Radeon HD6870 1GB DDR5 Dual Fan Edition
Mushkin Silverline 2 x 4 GB - DDR3 - 1333 MHz - CL9
Samsung SpinPoint F3 Desktop Class HD103SJ
Western Digital Caviar Blue WD5000AAKS
Ik heb een nieuwe voeding en videokaart, en sindsdien wordt mijn kast te heet. Ik heb alles gewoon stock. Doordat alles erg heet word gaat mijn processor fan ook erg hard draaien. Als ik mijn kast open laat is alles weer prima.
De kast die ik nu heb is een of andere kast die niks voorstelt.
Mijn vraag is eigenlijk waar moet ik opletten bij mijn keuze voor een kast? Als ik ga kijken bij de kasten in de pricewatch zie je allemaal mooie kasten. Ik weet dat ik een micro atx moederbord heb. Ik heb een grote videokaart. Maar je kunt bij de specs niet zien of die kast ook isoleert. En of die dus veel geluid tegen houd? Of moet dat juist niet omdat het anders te heet word?
Ik heb een paar kasten op het oog, zouden die wat zijn voor mij?
systeem:
ASRock H61M-GE
XFX 650W XxX Series Voeding
Intel Core i5 2500K 3.3 Ghz
XFX ATI Radeon HD6870 1GB DDR5 Dual Fan Edition
Mushkin Silverline 2 x 4 GB - DDR3 - 1333 MHz - CL9
Samsung SpinPoint F3 Desktop Class HD103SJ
Western Digital Caviar Blue WD5000AAKS
[ Voor 3% gewijzigd door jeebos op 29-09-2011 15:22 ]