Facebook: Beheren likes / vind-ik-leuks / pagina's

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Anoniem: 411873

Topicstarter
Middag.

Ik ben mijn Facebook profiel langzaam aan het opruimen. Ik heb al mijn instellingen al naar wens aangepast, games verwijderd, toepassingen verwijderd etc.

Het enige wat ik nu nog zou willen doen, is een groot aantal pagina's die ik ge-like-t heb, unliken. Via Instellingen kom ik niet veel verder. Heb alle menu's al doorlopen, maar kan het niet vinden.

Iemand die dit kan toelichten (liefst voor Engelse FB, maar ik kan natuurlijk tijdelijk naar Nederlands omzetten) met duidelijke stappen als "Instellingen" >> "Meer.." >> ... oid?

Bedankt.

Topicstarter
PS: Dit leek me het beste subforum voor deze vraag. Als dat niet zo is, hoor ik het graag.

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Moet je niet gewoon naar de persoon of pagina gaan en kan je daar niet un-liken ?

Topicstarter
Viper® schreef op donderdag 29 september 2011 @ 15:02:
Moet je niet gewoon naar de persoon of pagina gaan en kan je daar niet un-liken ?
Dat is een optie, maar dan moet ik handmatig 300+ keer gaan unliken. De vraag is dus of dat handiger kan :)

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Zoals ik het gedaan heb:

Ga naar je eigen profiel, klik links op Info, scroll naar beneden naar Kunst en amusement en of Activiteiten en interesses ( waar de meeste staan die jij wilt verwijderen denk ik ) en klik daar op "bewerken". Dan kan je ze allemaal makkelijk UN liken.

Topicstarter
Held! _/-\o_

Heb me dus te veel gefocust op het "Instellingen" menu rechtsboven, en dit dus helemaal over het hoofd gezien. Bedankt!

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Graag gedaan :)

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Postjuh schreef op donderdag 29 september 2011 @ 15:13:
Zoals ik het gedaan heb:

Ga naar je eigen profiel, klik links op Info, scroll naar beneden naar Kunst en amusement en of Activiteiten en interesses ( waar de meeste staan die jij wilt verwijderen denk ik ) en klik daar op "bewerken". Dan kan je ze allemaal makkelijk UN liken.
Aanklikken en dan simpel 'delete' op je tobo :P

Ik moest nog even zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Inmiddels alles verwijderd!

Iemand die nog goede tips (plugins (voor Chrome), instellingen, ...) om wat meer privacy te verkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:40

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Altijd incognito browsen ;)

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja, dat doe ik steeds vaker nu.

Anyway, na een ochtend zoeken het volgende gevonden: http://techpp.com/2011/06...k-like-buttons-in-chrome/ Geen Like / Share / +1 buttons meer :D
Pagina: 1