Gooi het maar weer dicht want het gaat nergens over, mensen lezen niet dat er een BF3 slowchat kroeg is en spammen constant met ' downloading, staat er op e.d.'
ja, een opruiming (misschien ook eens in postgerechtigde users...) is weer nodig..
ik heb echt zwaar medelijden met jullie... hoe duidelijk het er ook staat, het gaat steeds weer mis
ik heb echt zwaar medelijden met jullie... hoe duidelijk het er ook staat, het gaat steeds weer mis
1 Complete pagina vol binnen 4 minuten, zecht genoeg imho. Ik probeer het topic gewoon een beetje te volgen voor nuttige/leuke informatie maar dat heeft zo dus helemaal geen nut he.
Volgens mij kunnen ze dat topic de eerste komende uren beter dicht gooien idd... Jammer.
Volgens mij kunnen ze dat topic de eerste komende uren beter dicht gooien idd... Jammer.
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Heb je al een ropicreport gedaan? Dan ziet een mod/admin direct dat er iets misgaat bij het topic en zullen ze nog wat sneller/adequater kunnen reageren dan nu op dit topic.
Asus N61Ja -> Surface Pro 2
DarkKnight: dat weet de TS best gok ik. Er staat 66 reports bij dat topic, dus gereport wordt er volop. Alleen zijn er een aantal mensen zo overenthousiast dat ze alle vormen van topic waarschuwingen negeren helaas. De collectieve hoop is dan ook dat die drukte snel afneemt. Zodra het gros stopt met het roepen dat ze hem al bijna binnen hebben en dergelijke oninteressante onzin, wordt het topic rustiger. Er is momenteel gewoon niet tegen op te modereren, alsof je met een theelepel het IJsselmeer leeg moet scheppen.
[ Voor 4% gewijzigd door MueR op 30-09-2011 12:13 ]
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Wat ^^ zegt dus. 
We zijn gister gestopt met het verplaatsen van posts vanuit het BF3 topic naar het slowchat topic, maar in plaats daarvan gaan verwijderen. Die boodschap lijkt (hoe onvoorstelbaar dan ook) wel gedeeltelijk aangekomen te zijn bij de gebruikers in dat topic. De slowchat lijkt nu dus wat afgenomen en heeft zich meer naar het slowchat topic verplaatst. Klein succesje dus.
Verder hopen we dat de drukte nu de beta geheel uit is, meer afneemt. Het vragen om keys en downloads en zo zal minder worden naarmate de tijd vordert. Want inderdaad, zoals het de laatste paar dagen ging was niet echt een pretje om tegen te modereren. Hadden we het topic net op slot gehad voor onderhoud, kon je minder dan drie uur later gewoon opnieuw beginnen.
Het is afwachten maar ik denk dat het ergste voorbij is. Dat is, totdat BF3 goud gaat/daadwerkelijk uitkomt en dit feest overnieuw begint.
We zijn gister gestopt met het verplaatsen van posts vanuit het BF3 topic naar het slowchat topic, maar in plaats daarvan gaan verwijderen. Die boodschap lijkt (hoe onvoorstelbaar dan ook) wel gedeeltelijk aangekomen te zijn bij de gebruikers in dat topic. De slowchat lijkt nu dus wat afgenomen en heeft zich meer naar het slowchat topic verplaatst. Klein succesje dus.
Verder hopen we dat de drukte nu de beta geheel uit is, meer afneemt. Het vragen om keys en downloads en zo zal minder worden naarmate de tijd vordert. Want inderdaad, zoals het de laatste paar dagen ging was niet echt een pretje om tegen te modereren. Hadden we het topic net op slot gehad voor onderhoud, kon je minder dan drie uur later gewoon opnieuw beginnen.
Het is afwachten maar ik denk dat het ergste voorbij is. Dat is, totdat BF3 goud gaat/daadwerkelijk uitkomt en dit feest overnieuw begint.
edit:
Overigens petje af voor alle gebruikers die consequent TR's in bleven dienen. Ook daar viel niet tegen aan te modereren maar doordat er minder over geklaagd werd in het topic zelf, bleef de sfeer beter. Bedankt daarvoor. En ook voor de vele DM's [ Voor 12% gewijzigd door Cloud op 30-09-2011 12:20 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Bedankt mensen voor het onnodig trollen en geflame de laatste uren, dankzij jullie is het BF 3 topic (alweer) dicht. 
Dank aan de Mods dat het topic alweer open is.
Dank aan de Mods dat het topic alweer open is.
[ Voor 18% gewijzigd door Sargan op 05-10-2011 19:32 ]
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Pagina: 1