Hoe een iPhone 3G tap verhelpen?

Pagina: 1
Acties:

• Elithian
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09-2019
Gegroet,

Ik heb van mijn werkgever een iphone 3 gekregen, zijn oud toestel. Het is de eerste keer dat ik een iphone heb. Er zijn echter een aantal redenen waarom ik hem in staat zie het toestel te tappen. Las ook zeer recent dat de meest eenvoudige manier om te tappen is: geef iemand een toestel cadeau. (Cfr Newsweek schandaal)

Ik heb al wat gegoogled naar manieren om een tap te detecteren en de meest terugkomende zijn: check battery life en warmte. Omdat ik echter geen referentiekader heb (1e toestel, nog nooit gebruikt), is dit niet evident.

Daarom: is het mogelijk een volledige format te doen waarbij alles (en dus ook mogelijke taps) verwijderd worden?

Alvast bedankt!

PSN: kasvantstad

• Releases
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-10 11:59

Releases

Ja maar!

Hang hem aan iTunes en doe een herstel. Dit zou het moeten oplossen.
Wel erg achterdochtig allemaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ontslag nemen, coach zoeken en op zoek naar een nieuwe baan. Het klinkt alsof je werkgever relatie niet echt lekker is :D

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Toestel alleen voor werk gebruiken op een abo betaald door werk, en je privezaken gescheiden houden, en niets doen wat niet netjes is. Maar het klinkt inderdaad als het zoeken van een technische oplossing voor een niet-technisch probleem.

[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 30-09-2011 13:40 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Ach, volgens mij komt hij hier niet voor een loopbaan advies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bn326160
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:34
Het lijkt me sterk dat er aftap software opstaat, al helemaal wanneer hij niet eens gejailbreakt is. Mogelijk is hij wel als een business phone geconfigureerd met een tool voor bedrijven, daarmee kunnen ze wel instellingen en applicaties pushen, maar een tap lijkt me niet mogelijk. Anyways, gewoon aan iTunes hangen en een Herstel uitvoeren, hiermee wordt de software volledig opnieuw geïnstalleerd en al de data gewist.

🤞🏻

Pagina: 1