Verwijderd

Topicstarter
Ik wou deze ochtend mijn pc opstarten en deze wou niet booten, dit gaf dan ook direct 3 lange beebs die aangeeft dat het mijn ram was... 2x 2gig latten in dual channel, nu als ik ieder latje appart in slot 1 steek dan werken ze. Probeer ik ze in dual channel te steken 1 - 3 dan gaat er niks meer dan hoor ik mijn pc booten maar krijg ik geen scherm meer. Nu als ik mijn latten in 2 en 4 steek dan doet hij precies ook niks.

Kan er mij iemand helpen aub ?

Dit zijn mijn ramlatten - apacer 2gb unb pc2-6400 cl5 -
De reden waarom er maar 4 gig inzit = omdat het een 32 bit versie os is =)

Of raden jullie me aan om gewoon 1 lat van 4 gig erin te ploffen ?

Mvg ,
TmS

• marti-n
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-02 12:05
1-4 of 2-3 al geprobeerd ? , heeft bij mij iig gewerkt, 1-3 werkte van de 1 op de andere dag ook niet meer :S

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Hoe 'hoor' jij jouw PC booten? Het lijkt me dat als het geheugen gezeur geeft, hij simpelweg niet wil booten, en je daarom niets ziet.

Verwijderd

Topicstarter
kan 1-4 wel werken ? die zitte toch niet op hetzelfde circuit voor dual channel ram of maakt dat niet uit.
Ja hoor pc boot maar krijg gewoon geen scherm meer... en in 2-4 dan reboot mijn pc maar ik zie ook niks. Hij doet het enkel als ik single lat in 1 steek.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dan draai je singlechannel ipv dualchannel.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-02 14:12

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter is peciaal geschreven om je te helpen bij je pc problemen. Lezen, stappen opvolgen, en pas hier posten als je na gedegen eigen onderzoek tegen problemen op loopt. GoT is namelijk geen helpdesk :)

Dit topic gaat op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.