Toon posts:

Prepaid internetten + bellen met alditalk

Pagina: 1
Acties:
  • 527 views

Verwijderd

Topicstarter
Voor de mensen die prepaid willen internetten op hun foon lijkt Alditalk de goedkoopste.

Ik had een iphone 3GS gekocht en wilde kijken hoe je goedkoop zonder abbo het maximale uit je foon kunt halen.
Ik begon met een 'volle' vodafone met het mobiele netwerk ingeschakeld.
Binnen 24 uur was mijn prepaid tegoed opgebruikt, 1 maal gebeld (1 minuut) , verder niets op internet via hun netwerk gedaan.
20 E leeggelopen aan hun zuigende netwerk, niets voor terug gekregen.

Ik heb toen voor de gein een prepaid kaart van de aldi gekocht en in de iphone gedaan.
De kaart kostte 10 E, maar je hebt 13 E gelijk op je telefoon als beltegoed.
Voor 7,99 een databundel gekocht die een maand houdbaar is van 250 MB, en het mobiele netwerk open gezet.
De ALDI werkt met het KPN netwerk.
De belminuten zijn goedkoper dan ieder andere provider, en de it data ook.

zie : http://www.medionmobile.nl/talk/index.php

14 cent per minuut tov de gemiddeld 30 a 35 cent van ieder ander netwerk!!

In tegenstelling tot vodafone zuigt het medion mobile netwerk aka KPN je beltegoed niet stiekem op!
Het wordt slechts gebruikt wanneer je daadwerkelijk pagina's gaat bezoeken op je foon.
Al met al, leve het alditalk prepaid ! }:O

Verwijderd

Bij Ben Vrij heb je onbeperkt internet (na 1GB gaat je snelheid naar 64/64kbps) voor 9,99 per maand. En na opwaardering van 10 euro, halveren jouw beltarieven gedurende 30 dagen (van 0,18 cent naar 0,09 cent per minuut/sms). Aangezien je elke maand gaat opwaarderen voor de internetbundel, voila altijd goedkoper als Aldi Talk..
http://ben1.poort80.net/d...en_prepaid_prijslijst.pdf

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2011 15:39 ]

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:31
Vodafone slurpt het op? Vind het een raar verhaal...

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:04
14 cent per minuut tov de gemiddeld 30 a 35 cent van ieder ander netwerk!!
Simyo is 10ct/m. Sms'en en internetten is wel weer wat duurder.

• securitymayo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-10 11:24
ik heb vorige week een minilaptop met simkaartslot gekocht.
Ook mijn vodafonekaartje erin gedaan en vervolgens Win xp opgestart (alle updates zijn al gedaan, dus hij is up to date) en de code voor mijn vodafone simkaartje ingegeven. Daarna heb ik op verbinden geklikt.

Tot mijn verbazing blijft hij data binnenhalen, zonder dat ik ook maar een internetpagina heb geopend.

Verwijderd

Topicstarter
418O2 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 15:38:
Vodafone slurpt het op? Vind het een raar verhaal...
Binnen 24 uur 20 E beltegoed op zonder gebeld te hebben na het plaatsen van de prepaidkaart in de iphone.

Ik dacht dat ik alles uit had staan, alleen wifi aan ,maar kennelijk stond er iets aan /open pff.

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Bij een smartphone staat er niet "iets", maar heel veel aan, alle apps plus Facebook, twitter, etc. halen regelmatig updates op. Bij Vodafone prepaid zonder internetbundel kost internet 0,75 euro per kwartier, wanneer een app dus gedurende slechts een halve minuut verbinding met internet maakt, kost dat dus evengoed 0,75 euro. Wanneer je bij Aldi Talk geen internetbundel neemt, slurpt dit evengoed beltegoed op, je vergelijkt dus appels met peren, n.l. inclusief internetbundel bij de ene provider en zonder bij de andere.

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Het is voor mij niet duidelijk geworden na je TS wat je nu wil bereiken met dit topic. Wil je achterhalen waarom het zo hard ging met je VF bundel (antwoord is wss al gegeven) of wil je discussiëren over wie de laagste prijs biedt? (daarvoor hebben we andere topics). Daarom zal ik dit topic moeten sluiten.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.