Voor de mensen die prepaid willen internetten op hun foon lijkt Alditalk de goedkoopste.
Ik had een iphone 3GS gekocht en wilde kijken hoe je goedkoop zonder abbo het maximale uit je foon kunt halen.
Ik begon met een 'volle' vodafone met het mobiele netwerk ingeschakeld.
Binnen 24 uur was mijn prepaid tegoed opgebruikt, 1 maal gebeld (1 minuut) , verder niets op internet via hun netwerk gedaan.
20 E leeggelopen aan hun zuigende netwerk, niets voor terug gekregen.
Ik heb toen voor de gein een prepaid kaart van de aldi gekocht en in de iphone gedaan.
De kaart kostte 10 E, maar je hebt 13 E gelijk op je telefoon als beltegoed.
Voor 7,99 een databundel gekocht die een maand houdbaar is van 250 MB, en het mobiele netwerk open gezet.
De ALDI werkt met het KPN netwerk.
De belminuten zijn goedkoper dan ieder andere provider, en de it data ook.
zie : http://www.medionmobile.nl/talk/index.php
14 cent per minuut tov de gemiddeld 30 a 35 cent van ieder ander netwerk!!
In tegenstelling tot vodafone zuigt het medion mobile netwerk aka KPN je beltegoed niet stiekem op!
Het wordt slechts gebruikt wanneer je daadwerkelijk pagina's gaat bezoeken op je foon.
Al met al, leve het alditalk prepaid !
Ik had een iphone 3GS gekocht en wilde kijken hoe je goedkoop zonder abbo het maximale uit je foon kunt halen.
Ik begon met een 'volle' vodafone met het mobiele netwerk ingeschakeld.
Binnen 24 uur was mijn prepaid tegoed opgebruikt, 1 maal gebeld (1 minuut) , verder niets op internet via hun netwerk gedaan.
20 E leeggelopen aan hun zuigende netwerk, niets voor terug gekregen.
Ik heb toen voor de gein een prepaid kaart van de aldi gekocht en in de iphone gedaan.
De kaart kostte 10 E, maar je hebt 13 E gelijk op je telefoon als beltegoed.
Voor 7,99 een databundel gekocht die een maand houdbaar is van 250 MB, en het mobiele netwerk open gezet.
De ALDI werkt met het KPN netwerk.
De belminuten zijn goedkoper dan ieder andere provider, en de it data ook.
zie : http://www.medionmobile.nl/talk/index.php
14 cent per minuut tov de gemiddeld 30 a 35 cent van ieder ander netwerk!!
In tegenstelling tot vodafone zuigt het medion mobile netwerk aka KPN je beltegoed niet stiekem op!
Het wordt slechts gebruikt wanneer je daadwerkelijk pagina's gaat bezoeken op je foon.
Al met al, leve het alditalk prepaid !