Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuwe PC?

Pagina: 1
Acties:
  • 249 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Binnenkort ga ik een nieuwe PC bestellen, en was dus benieuwt naar jullie meningen over dit systeem dat ik in elkaar heb gestoken. Ik ben van plan deze PC bij Alternate te bestellen en hun zullen hem ook voor mij assembleren, installeren, en alles configureren en testen.
ik heb dus de PC-builder van hun website gebruikt en heb dit dus samengesteld:

Afbeeldingslocatie: http://i732.photobucket.com/albums/ww330/kaasflips/Public/NieuwePC.jpg

In de configuratie staat 1x MSI N560GTX-Ti Hawk, dit worden er 2 want ik heb er nog 1 thuis liggen. deze ga ik dus in een SLI configuratie samen laten werken.

De prijs onderaan is ongeveer wel een richtlijn van mijn budget, maar ik sta open voor tips/suggesties (daarom post ik het ook hier). een paar tientjes meer of minder kan dus wel als het een goede tip is.

als je verder nog info nodig hebt of een link naar het onderdeel, moet je het maar vragen ;)

Alvast bedankt :)

• ceekah
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-11 10:18
Zat even te kijken naar eventueel beter geheugen(1600 mhz,http://tweakers.net/pricewatch/271292/corsair-vengeance-cmz8gx3m2a1600c9.html), je betaald dan een 10tje meer maar qua prestaties zou het niet veel uitmaken. Dit lijkt mij een goed samengestelde PC zijn, maar gigantisch veel ervaring met systemen bouwen heb ik niet.
Veel succes en plezier er in ieder geval mee:)

Verwijderd

Topicstarter
ja daar zat ik ook aan te denken maar het probleem is dus dat deze processor maar geheugen tot 1333 mhz ondersteunt ;) en als ik wil overstappen naar een betere cpu die dat wel kan, wordt het wel een erg dure upgrade :p

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:45
zou niet voor de vertex 2 gaan. Beter niet voor een sandforce controller in ieder geval, neem bijvoorbeeld een crucial m4. Kijk voor mee info even in het ssd topic

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-10 16:28
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 10:16:
ja daar zat ik ook aan te denken maar het probleem is dus dat deze processor maar geheugen tot 1333 mhz ondersteunt ;) en als ik wil overstappen naar een betere cpu die dat wel kan, wordt het wel een erg dure upgrade :p
Die processor kan ook prima met geheugen van 1600 mhz of hoger aan hoor ;)
Gebruik je veel programma's waarbij je een snelle processor nodig hebt met veel cores? Anders kun je beter voor een 2500(K) gaan.

Edit: Denk ook om de voltages van het geheugen, Sandy Bridge is zover ik weet ontworpen om met geheugenvoltages van 1,5V te werken.

[ Voor 24% gewijzigd door R0SSI op 29-09-2011 10:20 ]

Gamertag for Xbox: R0SSI

Verwijderd

Topicstarter
R0SSI schreef op donderdag 29 september 2011 @ 10:18:
[...]

Die processor kan ook prima met geheugen van 1600 mhz of hoger aan hoor ;)
Gebruik je veel programma's waarbij je een snelle processor nodig hebt met veel cores? Anders kun je beter voor een 2500(K) gaan.

Edit: Denk ook om de voltages van het geheugen, Sandy Bridge is zover ik weet ontworpen om met geheugenvoltages van 1,5V te werken.
ok ja bij de beschrijving van de processor staat:

Soorten geheugen DDR3-1066, DDR3-1333
Geheugenkanalen 2
ECC-geheugen wordt ondersteund Nee
Registered-geheugen wordt ondersteund Nee
Fully Buffered vereist Nee

https://www.alternate.nl/...o=HR7I03&cn=1&tn=BUILDERS

Verwijderd

Topicstarter
Ruudvanelk schreef op donderdag 29 september 2011 @ 10:17:
zou niet voor de vertex 2 gaan. Beter niet voor een sandforce controller in ieder geval, neem bijvoorbeeld een crucial m4. Kijk voor mee info even in het ssd topic
zal eens kijken ;)

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-10 16:28
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 10:25:
[...]

ok ja bij de beschrijving van de processor staat:

Soorten geheugen DDR3-1066, DDR3-1333
Geheugenkanalen 2
ECC-geheugen wordt ondersteund Nee
Registered-geheugen wordt ondersteund Nee
Fully Buffered vereist Nee

https://www.alternate.nl/...o=HR7I03&cn=1&tn=BUILDERS
Klopt, maar zolang je geheugen gebruikt met een werkingsvoltage van 1,5V is er niks aan de hand.

Gamertag for Xbox: R0SSI

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-11 18:02

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Helaas zijn dit soort topics niet toegestaan op GoT. Ik ga dit topic dan ook sluiten conform het beleid dat beschreven staat in *LET OP* - Wat moet ik kopen. Achter die link kun je ook lezen hoe en waar je deze vraag dan _wel_ kunt stellen op ons forum.

@ de rest: het begint me een beetje de keel uit te hangen dat er steeds mer users niet in staat zijn in dit soort topics TS op de juiste weg te helpen door naar de BBG te verwijzen. Het is ook jullie verantwoordelijkheid dat nieuwe users op weg geholpen worden. Handel daar dan ook naar.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.