Ik hang vaak rond in de apple forums op GOT, en steeds krijg ik dezelfde reclame voor mijn kiezen: 'ipad 2 90% goedkoper' (if it's too good to be true it ain't) ik heb vanwege mijn nieuwsgierigheid toch maar eens op zo een ad geklikt
. Kom je op bidfun terecht, volgens mij zijn er maar weinig sites nog meer misleidend zijn dan deze. Kunnen jullie geen restriccties leggen op dit soort advertenties? Ik neem aan dat niet veel tweakers zich hieraan laten vangen en de opbrengsten bij dit soort ads laag is?
Die site is wel grappig, systeem is erg leuk bedacht, eigenaar zal flink verdienen hieraan 
(een ipad 2 verkopen voor bijna 4000 euro, dat heet winst
)
(een ipad 2 verkopen voor bijna 4000 euro, dat heet winst
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik vermoed dat je hiermee doelt op de adsense advertenties?
Intentionally left blank
Komt inderdaad alleen voor op adsense advertenties.
Helaas is Adsense niet voldoende goed voorzien van regels om dat soort dingen te blokkeren, we hebben bijvoorbeeld wel de categorie 'Get Rich Quick' uitgeschakeld, maar Bidfun staat daar blijkbaar niet bij.ieperlingetje schreef op donderdag 29 september 2011 @ 09:02:
Kunnen jullie geen restriccties leggen op dit soort advertenties? Ik neem aan dat niet veel tweakers zich hieraan laten vangen en de opbrengsten bij dit soort ads laag is?
bidfun.com en .nl hadden we overigens al geblokkeerd staan, dus ik heb .be er ook maar bij gezet...