Knap lullig: vandaag nieuw binnengekregen en blijkt direct al defect te zijn.. of toch niet?
My PC spec's:
CPU: Intel Core-i3 2100 @ 3,1Ghz (S1155)
Mobo: Intel DH67BL
RAM: 16Gb DDR3 @ 1333Mhz
Graphics: AMD Radeon HD6770, 1Gb mem
HDD: 300Gb WD Velociraptor @ 10.000rpm
PSU: Antec Earthwatts 430Watt
O.S: W7 Home Premium + SP1
De computer is qua drivers volledig up-to-date
Ik heb de HD6770 ingebouwd conform de aanwijzingen in het installatieboekje van Sapphire (de 6 pins PCI-E kabel had ik dus ook aangesloten om de videokaart van extra prik te voorzien)
Nog voor de installatie van Catalyst v11.8 zag ik bovenin het scherm smalle lijnen van links naar rechts schieten. Nadat Catalyst v11.8 eenmaal geïnstalleerd was liet de HD6770 ongeveer 5 minuten nadat ik met een 3D spel begonnen was, zwart/paarsige verticale lijnen door het beeld zien en vervolgens liep de computer vast. Ik heb de videokaart nog verder uitgetest door een andere game te installeren, maar dat gaf hetzelfde resultaat.
Wat kan er aan de hand zijn? Geheugen stuk misschien?
dutch666
My PC spec's:
CPU: Intel Core-i3 2100 @ 3,1Ghz (S1155)
Mobo: Intel DH67BL
RAM: 16Gb DDR3 @ 1333Mhz
Graphics: AMD Radeon HD6770, 1Gb mem
HDD: 300Gb WD Velociraptor @ 10.000rpm
PSU: Antec Earthwatts 430Watt
O.S: W7 Home Premium + SP1
De computer is qua drivers volledig up-to-date

Ik heb de HD6770 ingebouwd conform de aanwijzingen in het installatieboekje van Sapphire (de 6 pins PCI-E kabel had ik dus ook aangesloten om de videokaart van extra prik te voorzien)
Nog voor de installatie van Catalyst v11.8 zag ik bovenin het scherm smalle lijnen van links naar rechts schieten. Nadat Catalyst v11.8 eenmaal geïnstalleerd was liet de HD6770 ongeveer 5 minuten nadat ik met een 3D spel begonnen was, zwart/paarsige verticale lijnen door het beeld zien en vervolgens liep de computer vast. Ik heb de videokaart nog verder uitgetest door een andere game te installeren, maar dat gaf hetzelfde resultaat.
Wat kan er aan de hand zijn? Geheugen stuk misschien?
dutch666
Wust um yn de moele ha? :p