Toon posts:

WNDR3700 DD-WRT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Netgear WNDR3700, die ik wil instellen als client bridge. Ik woon in een studentenhuis en daar is een Thomson in de buurt, als ik de stappen volg van de wiki van dd-wrt client bridge http://www.dd-wrt.com/wiki/index.php/Client_Bridge doet hij het niet! Eerste x dat ik het deed geen probleem maar na wat upgrades e.d. krijgt de bridge geen IP toegekend. Ik zie in de WNDR3700 dat hij een goede verbinding heeft met de SSID van de primary. Vreemd is als ik de PC een statisch IP adrtes toeken kan ik gewoon in de WNDR komen op normale IP en ook in de Thomson komen met normale IP en ik zie ook de netwerklocaties van de primary maar niet van de secondary.
Iemand hier ervaring mee en weet wat ik moet doen?

voor de volgorde:
1. Thomson (primary)
2. WNDR3700 met DD-WRT (secondary, ingesteld als client bridge met juiste instellingen)
3. WNDR3700 ziet primary netwerk en clients (als PC die aan WNDR hangt statisch IP heeft)
4. alle stappen gevolgd van de wiki
5. clients van de WNDR3700 krijgen geen automatisch IP toegekend en geen internet toegang van primary

HELP!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:34

painkill

Pain(k)(ill)

Wie weet ondersteunt de Thomson het wel niet..
Zonder type etc kunnen wij er ook weinig mee.

Mijn SNES verzameling!

Verwijderd

Topicstarter
Tnx.
Weet ook niet precies welke het is maar hij heeft het wel gedaan en als ik er een linksys aanhang als client bridge doet die het ook. Beetje vaag maar het ligt aan de wndr3700

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-12-2025

it0

Mijn mening is een feit.

Een beetje koffiedik kijken maar als ik moet gokken bridged hij niet maar routeerd hij. DHCP request zijn multicast en die worden volgens mijgefilterd.

Dus ik zou zorgen dan de wndr een vast ip heeft in het subnet van de thompson en zorgen dat lan en wlan in dezelfde vlan zitten. Dan zouden de dhcp request niet meer gefiltered moeten worden en dus doorkomen.