Sinds de upgrade naar de nieuwe firmware verdwijnen printjobs in een zwart gat. Print queue op Pc geeft niets meer aan, de printer staat goed maar geen actie van de printer. Iemand een Tip?
Geen flauw idee, maar je zit ook niet echt in het juiste subforum, daarnaast geef je wel heel erg weinig info. Om wat voor printers gaat het precies bijvoorbeeld of is DSM en CLP het type? In wat voor omgevingen worden de printers gebruikt? Is misschien het IP nummer van de printers gewijzigd, dat kan ik voor leuke wazigheden zorgen. Kortom veel te weinig info. hier. 
Dit is in iedergeval meer iets voor overige hardware en ik raad je aan om de startpost enigszins uit te breiden met meer informatie, anders ben ik bang dat mijn collegamod, het topic zal sluiten.
Dit is in iedergeval meer iets voor overige hardware en ik raad je aan om de startpost enigszins uit te breiden met meer informatie, anders ben ik bang dat mijn collegamod, het topic zal sluiten.
[ Voor 14% gewijzigd door _Dune_ op 28-09-2011 23:30 ]
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
DSM is de synology firmware...._Dune_ schreef op woensdag 28 september 2011 @ 23:29:
Geen flauw idee, maar je zit ook niet echt in het juiste subforum, daarnaast geef je wel heel erg weinig info. Om wat voor printers gaat het precies bijvoorbeeld of is DSM en CLP het type? In wat voor omgevingen worden de printers gebruikt? Is misschien het IP nummer van de printers gewijzigd, dat kan ik voor leuke wazigheden zorgen. Kortom veel te weinig info. hier.
Printer is Samsung Clp315
Alles ongewijzigd na update. Probleem deed zich ook al tijdens beta voor, zowel vanuit Windows 7 als Linux omgeving (Ubuntu 11.04).
Printer al meerdere malen zowel uit dsm als uit Os verwijderd.
Direct via Usb en pc printen is geen issue, dus printer is het probleem niet.
Dsm 3.1 werkte prima...
Onderwerp mag weer terug naar Synology forum.