Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Voorheen gebruikte ik altijd m'n Apple headphones voor tijdens het sporten maar die zijn kapot. Ook was de geluidskwaliteit eigenlijk erg slecht. Daarom zoek ik nu een paar nieuwe in-ear headphones voor ~30E.

Ik heb al een setje CX300II oordopjes maar vind deze niet zo geschikt omdat het kabeltje niet symmetrisch is en een kabeltje in m'n nek tijdens het sporten vind ik niet prettig.
Nu had ik wel al het een en ander uitgezocht en kwam uit op de Creative EP-630 maar kon niet 123 vinden of deze wel een symmetrisch kabeltje heeft.

pricewatch: Creative EP-630 (Zwart)

Wat zijn jullie ervaringen met het in-ears en sporten? Ik doe zelf aan fitness dus ik verwacht niet dat je erg veel last hebt van extra geluiden van een bewegend kabeltje.

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:48
Wist je al dat een aantal fabrikanten speciale sportoordopjes verkopen? Bijvoorbeeld Sennheiser.

Wat voor sport doe je? Met in-ears hoor je je omgeving slecht en dat kan bij hardlopen gevaarlijk zijn, IMHO. edit: ik moet beter lezen.

[ Voor 7% gewijzigd door Mr.Qips op 28-09-2011 23:03 ]

Verwijderd

De creative dopjes gebruik(te) ik ook voor fitness. Ik vond het geluid beter dan de senheissers waar ze van afgeleid zijn (die had ik daarvoor) en ze vallen nooit uit je oren.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:13

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Persoonlijk als je veel beweegt zou ik kijken naar oordopjes waar standaard schuimpjes geleverd zijn in plaats van de rubbertjes. Die zitten net iets steviger in je oor en blijven bij veel bewegen beter zitten.

Ik heb zelf de Soundmagic PL21 die dus subliem werken en niet veel kosten. Als je iets beter wilt moet je misschien eens kijken naar de Soundmagic PL30. Bij beide zitten verschillende maten foamtips en ook beugeltjes zodat je ze over je oor kan doen. Ze blijven dan nog beter zitten in je oor :)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Verwijderd

Topicstarter
Mr.Qips schreef op woensdag 28 september 2011 @ 23:03:
Wist je al dat een aantal fabrikanten speciale sportoordopjes verkopen? Bijvoorbeeld Sennheiser.

Wat voor sport doe je? Met in-ears hoor je je omgeving slecht en dat kan bij hardlopen gevaarlijk zijn, IMHO. edit: ik moet beter lezen.
Dat zijn meestal van die oordopjes met zo'n 'clip' voor achter je oor. Ik verwacht met fitnessen dat je wel wegkomt met gewone in-ears omdat je niet zoveel beweegt als met hardlopen. En dit soort oordopjes zullen ook wel vrij prijzig zijn.
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 23:05:
De creative dopjes gebruik(te) ik ook voor fitness. Ik vond het geluid beter dan de senheissers waar ze van afgeleid zijn (die had ik daarvoor) en ze vallen nooit uit je oren.
En zijn de kabeltjes (links/rechts) even lang?

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2011 23:16 ]

Verwijderd

Ben ze helaas kwijt dus dat durf ik niet te zeggen. Wel weet ik dat ze nooit hinderlijk hebben aangevoeld wat betreft de draadlengte. Daarnaast zijn ze nooit uit mijn oren gevallen tijdens fitness, hardlopen of mountainbiken. Voor dat geld vind ik het erg goede oordoppen.
Pagina: 1