Toon posts:

p2-450@504 (of hoger :) ?)

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hi all,

Ik zou graag mijn p2-450 op 504 (of meer) Mhz willen laten draaien. Helaas lukt dit voor geen meter.
Ik heb:

Abit BH6 rev 1.0 met het nieuwste bios
P2-450
128Mb PC-100 Dimm (op 1 dimm dus)
Viper 550 AGP

Ik heb al vanalles geprobeerd, waaronder CPU voltage inc, cas-setting, etc.. maar het lukt gewoon niet. Heb ik dan zo'n brakke cpu of ligt het ergens anders aan? Windhoos start overigens nog wel op (meestal) @504, maar loopt dan al snel (+- 5 - 10 min. ofzo)
vast.

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Dat is een traditioneel koelings probleem. Probeer de airflow in je kast eens te verbeteren, of als je een tafelventilator hebt, zet de kast open, en laat de fan in de kast blazen. Loopt de proc nu wel stabiel, dan weet je waaraan het ligt.....

Is het een koeling probleem, dan kan je de volgende dingen doen:

Koelprut tussen proc en koellichaam
Nieuwe luchtkoeler kopen
Luchtstroom in kast optimaliseren door fans, uitzagen van roosters, en bundelen ide kabels.
Extreme vormen van koeling toepassen, eg peltiers, heavy-duty koelers (Alpha, bijv) of waterkoeling.

Succes,

Herman www.waterkoeling.nl

Verwijderd

Je bedoelt www.algenkoeling.nl

:) :) :) :) :)

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:30
Heb je met waterkoeling zoveel last van algen? Of moet ik er ook een goudvis in doen. Moet ik dan ook bang zijn voor mijn kat? Ik heb namelijk al een heel karwei om hem van mijn muis weg te houden! :)

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7