Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

windows 7. Verkenner reageert niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik had vandaag ondertitels voor een film gedownload, en die in de map waar de film stond opgeslagen.

maar sindsdien, krijg ik telkens de melding "windows verkenner reageert niet meer" als ik naar de map "downloads" wil gaan (de map waar in de map van de film staat.) die melding krijg ik ook als ik naar de map van de film wil gaan, bij andere mappen werkt windows verkenner het volgens mij wel. een systeemherstel heeft niet geholpen, en in veilige modus kan ik wel naar die mappen komen, maar veilige modus vind ik totaal niks.

ligt het nu aan het ondertitelbestanje of is dat toeval?
en hoe kan ik het oplossen

mvg,

TehJoke

Verwijderd

En wat als je de ondertitels nu gewoon eens verwijdert? Vindt het dan nog steeds plaats?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 18:22:
En wat als je de ondertitels nu gewoon eens verwijdert? Vindt het dan nog steeds plaats?
Heb zojuist dit gedaan:

via start de naam van het bestand opgezocht, toen via rechtermuisknop verwijderen drukken, maar dat hielp niet, toen had ik op zoekresultaten gedrukt, toen kreeg ik de lijst met de bestanden, waarna ik meteen weer de melding kreeg dat verkenner niet meer reageerde, toen zocht ik weer via start naar het bestand,toen zag ik dat ik het bestand naar mijn bureaublad kon verplaatsen, dat had ik gedaan, en toen het bestand verwijderd..

maar helaas zonder resultaat

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Kijk eens in veilige modus of er niet bestanden zijn met hele langen namen, idioot grote bestandsgrootte, of een onmogelijke datum.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Verwijderd

Waarvan heb je die ondertitels precies gedownload? Want ik krijg zo het idee dat je onbedoeld iets anders erbij hebt gekregen - een Trojan, virus of iets dergelijks.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:04:
Waarvan heb je die ondertitels precies gedownload? Want ik krijg zo het idee dat je onbedoeld iets anders erbij hebt gekregen - een Trojan, virus of iets dergelijks.
*knip*.....linkje hoeft niet..je bedoelt van een 'bekende' ondertitel website denk ik?

dat is de site, en het bestand wat ik downloade

[ Voor 14% gewijzigd door TheVMaster op 29-09-2011 14:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
Tens schreef op woensdag 28 september 2011 @ 18:51:
Kijk eens in veilige modus of er niet bestanden zijn met hele langen namen, idioot grote bestandsgrootte, of een onmogelijke datum.
hoe bedoel je precies?

Verwijderd

Even weer opstarten in Veilige Modus en alle mappen waar dat ondertitelbestand is geweest even langsgaan om te kijken of er geen ander, onbekend en vreemd bestand staat.

Dat dus een hele vreemde naam heeft, een bestandsgrootte heeft die niet kan kloppen of een datum heeft die niet kan kloppen. Oftewel, een bestand waar Verkenner dus gewoon niets mee kan.
Pagina: 1