Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-11 14:41
Ben op zoek naar een goed cleaning programma voor mijn computer.

Gebruik al geruime tijd Ccleaner en Tuneup Utillities 2010, welke dan ook genoeg rotzooi verwijderen. Maar na mij weten nog niet alles.

Als ik bijvoorbeeld de verkenner doorloop zie ik regelmatig mappen van programma's die allang verwijderd zijn. Of gewoon lege mappen die er tussen staan.

Mappen bij programdata/localhost of common files, met welke app. kan ik dit opschonen. Ook in het register kom in regelmatig namen tegen van dingen die allang verwijderd zijn.

Hoop dat iemand mij kan helpen

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:19
Opruim paranoia? If it ain't broken don't fix it.

Ik trek af en toe ccleaner + jv16 regcleaner over m'n systeem heen waarna ik defrag. Waarom wil je persé die losse foldertjes en registry entries weg hebben? In de praktijk ga je er namelijk niks van merken.

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
Ik snap het op zich wel, ik houd er ook niet van om allemaal mappen terug te vinden van software die ik een keer -om te proberen- heb geïnstalleerd. Wellicht een beetje OCD, maar goed.

Af en toe gooi ik er inderdaad CCleaner of JV16 Powertools overheen en loop ik m'n profielmap na op restanten van software dat niet meer in gebruik is.

Er zijn nog wel van die uninstaller tools te vinden, die echt "alles" claimen te verwijderen, maar daar zijn geloof ik de meningen over verdeeld en vaak gaat het ook nog om betaalde of suspecte software.

• G.Scholtens
JV16Powertools kende ik nog niet, zal die ook eens laten draaien.
Maar houd er inderdaad van om alles opgeruimd te hebben.

Iemand anders nog goeie suggesties?

• MadDog11
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:54
Revo Uninstaller is ook een goeie, zeker als je vaak progjes uitprobeert

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:03

M0nkeymen

Monkeystyle!

MadDog11 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 20:16:
Revo Uninstaller is ook een goeie, zeker als je vaak progjes uitprobeert
Misschien anders benaderen. Installeer ze in virtualbox of vmware. Hoef je ook niet op te ruimen :)

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

• G.Scholtens
Jv16 tools bevalt prima, heeft hoop rotzooi weg gehaald.

Bedankt en mag op slot.

• sh4dow
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:03
Progjes uitproberen doe je in een Virtual Machine. Snapshot terugzetten en je hebt weer een schone testinstall.
Pagina: 1