Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Carkit met achteruitrijcamera

Pagina: 1
Acties:

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik sta op het punt een auto (Ford Focus II) aan te schaffen maar helaas ontbreken daar 2 zaken aan. Een bluetoothcarkit en parkeersensoren achter. Nu heb ik in m'n vorige auto's altijd een pratende papegaai gehad (parrot) en die bevielen goed. Nadeel is een extra scherm op je dashboard. Nu vind ik een achteruitrijcamera ook wel mooi en het zou dus helemaal mooi zijn als ik het scherm van de achteruitrijcamera zou kunnen combineren met dat van de carkit. Helaas lijkt dat niet te bestaan. Klein puntje is ook dat de radio die in de auto zit geen standaard radio is waardoor ik die niet even kan vervangen en dus daar aan vast zit.
De beste optie die ik kan vinden/combineren is een inbouwradio met uitschuifbaar scherm en bluetooth carkit waarbij de het scherm de achteruitrijcamera weergeeft bij achteruit rijden. Helaas is dit geen optie met de huidige radio (die ook prima voldoet en die ik helemaal niet zou willen vervangen).
Ander alternatief is een parrot en een losse achteruitrijsensor, wat in principe ook zou voldoen. Maar ik wil eigenlijk dus graag een bluetoothcarkit met achteruitrijcamera. Bestaat dit eigenlijk wel als inbouw en met een beetje fatsoenlijke kwaliteit? Tot nu toe vind ik eigenlijk alleen maar vervangende binnenspiegels die aan de eisen voldoen, vaak van een of ander vaag merk. Graag wil ik een beetje beproefd product wat het out of de box doet en ook de komende jaren blijft doen.
Budget, 250,- euro.

• MadMan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-11 04:30

MadMan

What the....

Dat bestaat niet, en zou het dat wel doen schat ik in dat je met 250 euro lang niet klaar bent.

De enige echte oplossing is je huidige radio vervangen door een met klapscherm en de rest er zelf aan toe te voegen zoals je zelf al zei. Ook dan ga je het met 250 euro niet redden, tenzij je alles tweedehands koopt of bokkie-wokkie merken koopt.

W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:36
Hey,

Ik heb voor jou de perfecte oplossing!

Er is 1 merk die dit maakt en ik denk dat dit via een leuke prijs op eBay of gewoon in de winkel wel te krijgen is!

Rydeen doet alles op dit gebied en dan ook met achteruitrijcamera in je spiegel, etc.

Ik zou zeggen bekijk het eens!

Link: http://www.rydeenmobile.com/

Oh en Rydeen is geen slecht merk, is wel één van de betere merken op dat gebied!

Gr,
Mixpower

[ Voor 12% gewijzigd door Mixpower op 30-09-2011 22:09 ]

It's All In The "Mix"

• MadMan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-11 04:30

MadMan

What the....

Die dingen worden tot nu toe alleen in de US verzonden en kosten "iets" meer dan 250 euro. Daarbij moet je geluk hebben dat je een compatible auto hebt, ze zijn maar voor een paar niet-US merken te krijgen. Er staat er één op ebay met bluetooth, die kost $299,95 + $48 verzendkosten en waarschijnlijk nog de nodige douane en inklaringskosten.

[ Voor 24% gewijzigd door MadMan op 01-10-2011 05:30 ]

W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ik zou geen radio uit de VS kopen, die gebruiken een iets andere FM band. Stukje korter en met een beetje pech kan je alleen op oneven kanalen scannen. Alhoewel dat laatste wel mee zal vallen