Beste tweakers,
Na een aantal uur te hebben gespendeerd aan het 'proberen' van veelal KB-article oplossingen ben ik nog steeds even ver als voorheen. Ik krijg het simpelweg niet voor elkaar om een HTC 7 Trophy correct te installeren op mijn computer.
Ik zal hieronder opsommen wat ik tot zover heb geprobeerd:
1. Systeem herstarten.
2. Verwijderen van upper en lowerfilters in het register (MS KB) ging niet omdat deze niet aanwezig waren.
3. Verwijderen en herinstalleren van Zune
4. Controleren of Zune en Windows voorzien waren van de laatste nieuwe updates
5. Proberen 'Windows Phone 7' binnen apparaatbeheer te verwijderen en opnieuw toe te voegen
6. Stap 5 + handmatig driver zoeken in programfiles\zune\drivers\
7. Toestel en SIM-lock verwijderd en eerdere stappen herhalen
8. Microsoft Fix-It tool gedraaid na het volgen van gerelateerde KB-articles
Helaas heb ik op dit moment geen andere computer waarop ik dit kan testen, wel weet ik dat het op de computer van een vriend wel werkt met XP SP3 en mijn telefoon (er kan dus uitgesloten worden dat het probleem in het toestel zit).
Na een aantal uur te hebben gespendeerd aan het 'proberen' van veelal KB-article oplossingen ben ik nog steeds even ver als voorheen. Ik krijg het simpelweg niet voor elkaar om een HTC 7 Trophy correct te installeren op mijn computer.
Ik zal hieronder opsommen wat ik tot zover heb geprobeerd:
1. Systeem herstarten.
2. Verwijderen van upper en lowerfilters in het register (MS KB) ging niet omdat deze niet aanwezig waren.
3. Verwijderen en herinstalleren van Zune
4. Controleren of Zune en Windows voorzien waren van de laatste nieuwe updates
5. Proberen 'Windows Phone 7' binnen apparaatbeheer te verwijderen en opnieuw toe te voegen
6. Stap 5 + handmatig driver zoeken in programfiles\zune\drivers\
7. Toestel en SIM-lock verwijderd en eerdere stappen herhalen
8. Microsoft Fix-It tool gedraaid na het volgen van gerelateerde KB-articles
Helaas heb ik op dit moment geen andere computer waarop ik dit kan testen, wel weet ik dat het op de computer van een vriend wel werkt met XP SP3 en mijn telefoon (er kan dus uitgesloten worden dat het probleem in het toestel zit).