• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-10 16:10

amas

Law of Nature: Chaos

Topicstarter
Ik kreeg vandaag een mail binnen van Groupon. De Phonehouse heeft een aanbieding voor 120euro korting voor een coupon van 19euro :o oftwel een korting van 84%. Beste deal ooit?
Hmm misschien niet helemaal. Bij veel abonnementen krijg je een toestel voor minder dan 120euro. Wat ze bij de Phonehouse dus hebben bedacht om geen geld toe te geven, is dat je het resterende bedrag mag uitgeven aan accessoires. Bij de SGSII heb je alleen de keuze uit SD kaarten, twee headsets en een carkit. Andere combinaties heb ik nog niet uitgeprobeerd, aangezien ik een SGSII wil hebben ;)

Desalniettemin is het een zeer strakke aanbieding. En het is voor mij de reden geweest om over de streep te gaan en de telefoon toch maar te kopen.

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

Verwijderd

Plus dat je nu ook de optie hebt om voor een redelijk bedrag een 1 jarig abonnement + goed toestel te nemen.

• charops
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 11:59
Voor die ene euro voordeel hoef je niet met groupon in zee te gaan, en/of vandaag nog te beslissen ;)

Phonehousevouchers

life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get

• pezevenK-
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-05 11:07

pezevenK-

#dont.hate

charops schreef op woensdag 28 september 2011 @ 15:04:
Voor die ene euro voordeel hoef je niet met groupon in zee te gaan, en/of vandaag nog te beslissen ;)

Phonehousevouchers
dat is toch gewoon de groupon voucher?

edit: Heb hem gekocht.

In Januarie loopt mijn huidige abonnement af, en dan kan ik toch voor een betere prijs een iphone 5/4s aanschaffen icm een 1 jarig abonnement.

[ Voor 19% gewijzigd door pezevenK- op 28-09-2011 15:13 ]

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:37

Zeror

Ik Henk 'm!

Ja, het is een erg leuke aanbieding. Ik heb hem gekocht. Mijn abbonement loopt over 5 maanden af en dan kan ik hem goed gebruiken. De voucher is 12 maanden geldig dus dat is wel lekker. Dus als je de korting goed kunt gebruiken, maar nu nog niet nodig hebt, maar binnen 12 maanden wel. Dan is het ook een leuke aanbieding om hem nu te kopen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Hmm op de website staat onder andere: "Maximaal 10 vouchers per persoon te gebruiken"
In de voorwaarden staat weer:
"Q. Hoeveel vouchers kan/mag ik aanschaffen?
A. Je mag maximaal 10 vouchers aanschaffen.
Let er wel op dat er maar 1 voucher per afgesloten abonnement i.c.m. toestel mag worden ingeleverd."

Wat is het nou...

[ Voor 130% gewijzigd door CLB op 28-09-2011 15:21 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
TheAmassama schreef op woensdag 28 september 2011 @ 14:23:
Ik kreeg vandaag een mail binnen van Groupon. De Phonehouse heeft een aanbieding voor 120euro korting voor een coupon van 19euro :o oftwel een korting van 84%. Beste deal ooit?
Hmm misschien niet helemaal. Bij veel abonnementen krijg je een toestel voor minder dan 120euro. Wat ze bij de Phonehouse dus hebben bedacht om geen geld toe te geven, is dat je het resterende bedrag mag uitgeven aan accessoires. Bij de SGSII heb je alleen de keuze uit SD kaarten, twee headsets en een carkit. Andere combinaties heb ik nog niet uitgeprobeerd, aangezien ik een SGSII wil hebben ;)

Desalniettemin is het een zeer strakke aanbieding. En het is voor mij de reden geweest om over de streep te gaan en de telefoon toch maar te kopen.
dit is ideaal voor 1 jarige abonnementen :) :)

• derdappie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-08 22:49
je mag 10 vouchers kopen, en 10 abonnementen afsluiten als je ze alle 10 wilt inleveren ;) meerdere vouchers op 1 abo zal wel niet mogen als ik de voorwaarden zo lees
Per persoon kunnen er maximaal 10 vouchers worden aangeschaft
De voucher is overdraagbaar aan andere personen
Per abonnement i.c.m. toestel, tablet of laptop mag er maximaal 1 voucher worden ingewisseld
https://phonehousevoucher.nl/index.php?cms[categoryID]=4

en
Q. Kan ik meerdere vouchers tegelijkertijd besteden?
A. Ja dat kan, mits er ook meerdere abonnementen i.c.m. toestel, tablet en/of laptop worden afgesloten.
http://www.phonehouse.nl/groupon/

[ Voor 81% gewijzigd door derdappie op 28-09-2011 15:31 ]

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:32
Ik heb even zitten kijken.

Stel ik neem een abbo met een T-mobile iSmart 200 abonement voor 12 maanden.
Dan kost het toeste (HTC Sensation) bij
The Phone House: €269,- - €100,-= €169,-
GSMwijzer: €190,-

Het verschil is dan niet zo heel groot

• alwaysleft
Binnetie schreef op woensdag 28 september 2011 @ 15:29:
Ik heb even zitten kijken.

Stel ik neem een abbo met een T-mobile iSmart 200 abonement voor 12 maanden.
Dan kost het toeste (HTC Sensation) bij
The Phone House: €269,- - €100,-= €169,-
GSMwijzer: €190,-

Het verschil is dan niet zo heel groot
klopt, maar je moet ook naar je persoonlijke eisen kijken. ik wil straks een iphone 5. als je die dan met een 1 jarig abo 100 euro goedkoper kan krijgen dan via de website van de telecom provider zelf ( vodafone of kpn) dan is dat een aardig voordeeltje :) :) :9~

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:25
ik heb hem ook meegenomen mocht ik hem niet gebruiken kan ik er altijd een tweaker blij mee maken.

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:27
Heeft iemand hierover een idee:
Bij de algemene voorwaarden staat
Niet geldig in combinatie met andere kortingsacties
Zou het dan ook gaan om kortingsacties van een provider, zoals 3 maanden gratis internet bij je abo? Het zou jammer zijn als deze Groupon niet werkt met dit soort dingen omdat er bijna altijd wel zo'n soort actie is...

Of zou het hier alleen gaan om kortingsacties van The Phone House op toestellen, dus een model van 120 dat tijdelijk 90 euro kost? Daar betaal je dan de 120 euro voor (dus niks :) )

Punctuality is the politeness of kings

• amas

amas

Topicstarter
Wat ik iig heb ondekt, is dat de groupon niet geldt icm de Studenten.net (waar ik ook lid van ben) actie (nl. 15% op het aankoop bedrag). Voor de rest zou ik het niet weten. Je kunt de Groupon morgen pas gebruiken. Je zult of naar de PhoneHouse moeten bellen (als dat vanavond nog kan ;) ) of de ervaringen van Tweakers moeten afwachten.

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

• alwaysleft

• amas

amas

Topicstarter
Ja, lekker is dat dan, moet ik nog een dag wachten ;)

• CLB
  • Niet online

CLB

Is ook nog gewoon geldig vanaf 3 oktober hoor net als wat er gisteren stond...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Actie staat er tot en met zondag avond nog op! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
het idee van de bon is natuurlijk super. Ik wilde daar vandaag ook gebruik van maken, de bonnen accepteren ze al, online wordt die bon ook al geaccepteerd.

Ik ging vandaag naar een Phonehouse en ik schrok me echt kapot met de prijzen van de telefoons, als je de prijzen van Typhone er naast legt, zie je dat ook. Bij sommige telefoons scheelt het ruim 150 euro en zo heb je natuurlijk niet veel aan je bon :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Uhmm de Phonehouse heeft huur, gas, water en licht, meer en duurder personeel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amas

amas

Topicstarter
Het voordeel is natuurlijk wel dat, mocht er iets zijn je altijd wel naar een fysieke winkel kunt. De PhoneHouse heeft veel filialen en daar betaal je idd voor.
Ik betaal graag wat extra als me dat gezeik met aftersales kan schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Mee eens, maar service is mij geen 150 of meer waard bij een
1 jarig abonnement, 20 tot 30 extra maximaal.
Pagina: 1