ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
dus met jaar NOKIA garantie en niet van kpn ben® of wat dan ook ook geen lock want het is gewoon los toetsel
vraag me dit dus ook af want ik heb er al geneog
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Zonder lock weet ik niet...
Je moet wel oppassen want er zijn nu veel 3310's die van B-kwaliteit zijn...
(C-knopjes die niet werken, etc.) dus oppassen als je koopt!
Die gast vroeg er 300 piek voor als ik mijn 5110 inruilde, maar dat vond ik toch te veel
Da's veel te veel, want voor 300 piek heb je als je een beetje goed rondkijkt wel een nieuwe...Op dinsdag 20 maart 2001 22:26 schreef Ex_Inferis1 het volgende:
Hij is ook eh... niet uit de winkel. Hoe kan ik zien dat het een B-kwaliteit is?
Die gast vroeg er 300 piek voor als ik mijn 5110 inruilde, maar dat vond ik toch te veel
jep.. dutchtone biedt er eentje aan voor zo'n F340,- (als ik t goed heb.. is iig een jaar-abbo)... maar je hebt wel een leuke belvoorraad van F40,- iedere maand!Op dinsdag 20 maart 2001 22:27 schreef Negotiator het volgende:
[..]
Da's veel te veel, want voor 300 piek heb je als je een beetje goed rondkijkt wel een nieuwe...
K heb ze dus ook al voor Fl. 299,- gezien, zowel prepaid als abbo, is voor het hele paket, dus zelfs dat is nog te duur...Op dinsdag 20 maart 2001 22:29 schreef Tu-Tone het volgende:
[..]
jep.. dutchtone biedt er eentje aan voor zo'n F340,- (als ik t goed heb.. is iig een jaar-abbo)... maar je hebt wel een leuke belvoorraad van F40,- iedere maand!
maar dat was omdat ik bij appie werk
normaal was dat pakket dan F299,-
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Verwijderd
PSN: mug_8pm
Verwijderd
Nieuw in doos en simlockvrij bij mij voor 325,-Op woensdag 21 maart 2001 00:11 schreef Gash het volgende:
Simlockvrij voor FL.349,- bij comtronics.nl.....;)
Zoveel als je er hebben wilt.
Ook Siemens M35i kleur grijs, nieuw in doos simlockvrij voor 325,-
Van welke vrachtwagen zijn die gevallen?Op woensdag 21 maart 2001 00:21 schreef Tuinlaafje het volgende:
[..]
Nieuw in doos en simlockvrij bij mij voor 325,-
.....
Hmmm...da's interessant! Hoeveel kan je er leveren? Mail me anders ff op j_aardenburg@hotmail.com.....Op woensdag 21 maart 2001 00:21 schreef Tuinlaafje het volgende:
[..]
Nieuw in doos en simlockvrij bij mij voor 325,-
Verwijderd
geeneen vrachtwagen.Op woensdag 21 maart 2001 00:23 schreef Sabelhout het volgende:
[..]
Van welke vrachtwagen zijn die gevallen?
Verwijderd
Albert Heijn (189,--)
inclusief 75,-- beltegoed van Dutchtone
maarja kaartje vrkocht dus 3310 voor
115,-- en das niet duur
(inmiddels simlockvrij)
Verwijderd
Ik heb hem bij www.gsm.nl gehaalt.
mzzl
Verwijderd
Zo! Bel je zo veel? Dat kost je f 780,- per jaar man!Op dinsdag 20 maart 2001 23:19 schreef Muggie het volgende:
Ik heb um gratis bij een Dutchtone Allin 360 abbo gekregen
Ik had mn 3310 dus gratis bij een Allin 180, voor de duidelijkheid, kun je ff vergelijken.
American Express vraagbaak