Optel probleem.

Pagina: 1
Acties:
  • 265 views

Onderwerpen

• mobstaa
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Hallo mensen,

Bij het optellen van meerdere tekstboxen bij elkaar krijg ik als antwoord een heel hoog getal. van bijvoorbeeld 1000 + 1000 maakt hij 10001000 als antwoord. wie weet wat ik fout heb gedaan?

code:
1
txtTotaal.Text = txtPrijsBakugan.Text + txtPrijsZomer.Text + txtPrijsGibbon.Text + txtPrijsMunt.Text;

het is waarschijnlijk gewoon een domme converteer fout dat die code geen text mag zijn maar int maar hoe verander ik dat?

alvast bedankt

Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Je telt strings op in plaats van integers. Programmeerles 1.
Kijk eens naar Int.Parse(), Convert.ToInt32() en de vele andere beschikbare functies daarvoor.

Either way; dit is veel te basic. We hebben wel enigszins een kleine verwachting van wat basiskennis in PRG; daarbij mis ik een heleboel zaken die in onze Quickstart vermeld zijn die je moet vermelden bij 't openen van een topic. En op beide feiten ben je inmiddels vaak genoeg gewezen.

[ Voor 96% gewijzigd door RobIII op 28-09-2011 11:49 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.