Goedendag,
ik loop al een tijdje met het idee om zelf luidspreker kabels te maken, gewoon omdat ik het leuk vindt
Ik heb momenteel een paar analog-research kabels, niet al te duur, lekker dik (anderhalve centimeter en erg stug), klinken prima. Maar ik zou graag iets slankere kabels willen hebben. Ik geloof er niet in dat hele dure merk kabels hoorbaar verschil maken in een gewone huiskamer met middelmatige akkoestiek, dus leek het me wel wat om zelf eens een paar kabels in elkaar te zetten. Nu ben ik verdwaald geraakt in het topic over zilveren luidspreker kabels bij maanlicht.. Maar dat levert niets op, wordt eigenlijk alleen maar in gediscusseerd over wat mensen vinden.
Zijn er hier mensen welke ook luidspreker kabels zelf in elkaar hebben gezet, niet al te duur en geen complexe bouwkundige creaties :-) ? Zo ja, hoe? Welke kabels, Welke connectoren? Welke technieken? Hoe dikke ader doorsnede?
Ik ben heel benieuwd!
ik loop al een tijdje met het idee om zelf luidspreker kabels te maken, gewoon omdat ik het leuk vindt
Zijn er hier mensen welke ook luidspreker kabels zelf in elkaar hebben gezet, niet al te duur en geen complexe bouwkundige creaties :-) ? Zo ja, hoe? Welke kabels, Welke connectoren? Welke technieken? Hoe dikke ader doorsnede?
Ik ben heel benieuwd!