[PW] dubbel product

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• significant
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:03
Volgens mij een dubbele record in de PW namelijk:
pricewatch: Logitech Corded Mouse M500 (Zwart)
en
pricewatch: Logitech Corded Mouse M500

Volgens mij is er maar 1 versie in de M500, en dat is de zwarte. In de lijst met prijzen staat bij beiden b.v. Zercom. Ga je naar de website van deze boer, dan zie je twee keer dezelfde pagina.

Daarbij, en dat is toch de betrouwbaarste bron, rept Logitech zelf ook niet over meerdere versies. Het heeft allemaal nummertje 910-001203

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-09 13:16
Rechtsbovenin op de pricewatch pagina heb je een linkje om de specs te verbeteren ;)

[ Voor 16% gewijzigd door aZuL2001 op 27-09-2011 23:16 ]

Abort, Retry, Quake ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marti-n
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-09 16:42
Kom regelmatig van dat soort producten tegen, kwestie van negeren volgens mij, zal vast wel een rede voor zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• significant
aZuL2001 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 23:16:
Rechtsbovenin op de pricewatch pagina heb je een linkje om de specs te verbeteren ;)
Welke specs moet ik verbeteren? Er moet gewoon een record weg :-) Dat kan ik niet doen met dat knopje...
marti-n schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 23:16:
Kom regelmatig van dat soort producten tegen, kwestie van negeren volgens mij, zal vast wel een rede voor zijn :P
Tsja, negere kan. Melden ook, dragen we weer bij aan de PW. Wel zo netjes als je er vaak gebruik van maakt. Of ze er dan iets mee willen doen is niet aan mij :-)

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:49

Ch3cker

Testlab Teamlead
Producten zijn gemerged : pricewatch: Logitech Corded Mouse M500

Er is niet echt een duidelijke functie waarmee je dit soort dingen kunt melden. Je kan via de "specs verbeteren" link een opmerking plaatsen. Dit komt vervolgens bij ons in het meldpunt terecht, waarna wij actie kunnen ondernemen. Een topic aanmaken is echter ook prima, waarvoor dus dank!

• Kraan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 21:39

Kraan

Veteraan
marti-n schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 23:16:
De reden is waarschijnlijk in veel gevallen dat het wel degelijk verschillende producten zijn. Soms is dit heel moeilijk te onderscheiden, maar is er wel degelijk een verschil. Logitech is hierin een goed voorbeeld. Zij hebben toetsenborden met dezelfde naam, maar die wel degelijk verschillen qua tijdstip dat ze op de markt verschenen zijn (de één is dan de opvolger van de ander, maar ze veranderen de naam dan niet). Ook bij laptops is het verschil soms zo minimaal dat wij met onze specificatieset dit niet kunnen duiden.

Aan de ene kant doen wij ons best producten die bij elkaar horen, bij elkaar te houden en vice versa. Vanzelfsprekend missen we er soms enkele. Er is om bovenstaande reden geen mogelijkheid voor gebruikers dit zelf te mergen. Het melden van een veronderstelde fout kan daarom het beste op de manieren die Ch3cker hiervoor geopperd heeft.

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?

• significant
Ch3cker schreef op woensdag 28 september 2011 @ 00:30:
Producten zijn gemerged : pricewatch: Logitech Corded Mouse M500

Er is niet echt een duidelijke functie waarmee je dit soort dingen kunt melden. Je kan via de "specs verbeteren" link een opmerking plaatsen. Dit komt vervolgens bij ons in het meldpunt terecht, waarna wij actie kunnen ondernemen. Een topic aanmaken is echter ook prima, waarvoor dus dank!
Geen probleem.

Kraan, ook bedankt voor je toevoeging!
Pagina: 1