Toon posts:

DVD Pioneer 116 herkent geen dvd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Pioneer 116 DVD'speler. Als ik er een DVD instop, zie ik de DVD wel in exploren, maar als ik dan Freedvd gebruik om DVD's af te spelen, zegt hij dat er geen DVD in de speler zit. Ligt dit aan mij, aan de DVD-speler of is Freedvd zo slecht? En is er een ander Freeware-DVD-speler beschikbaar ergens?? :? :?

Verwijderd

Mhhhm...Dit is niet een probleem met freedvd....ik heb het ook gehad met powerdvd met een 105s......

Is het probleem dat je overigens nog wel normale cd's met de dvd-speler af kan spelen?? Dat kon bij mij namelijk wel...maar browsen over de dvd ging ook niet eens.

....Je zal hoogstwaarschijnlijk een cdbrander in je systeem geinstalleerd hebben??? En tevens hierbij software als directcd of packetcd om geformateerde cd's direct aan te kunnen spreken??????

Uninstall deze software en probeer het nog eens...bij mij was het probleem opgelost

wel een beetje naatje overigens dat de software van me brander een conflict geeft met die dvd's |:(

Succes...

Groetjes,

Tim

Verwijderd

Topicstarter
Er zit inderdaad een brander in van Philips. DirectCD wordt niet gebruikt, maar wel Easy CD-creator. Het zou hier dan dus aan moeten liggen? Ik zal het eens proberen door dit te de-installeren. :(
Thanx

Verwijderd

BIj mij lag het probleem specifiek aan de directcd en packetcd...

ik gebruik winoncd...maar die kan ik wel gewoon gebruiken in combi met de dvd-speler....maar dan dus zonder packetcd..

...ik weet dus niet of dit dan ook de oplossing voor jou is (ik geloof niet dat je dus directcd geinstalleerd hebt staan)...maar inderdaad...proberen kan geen kwaad

Groetjes

Tim

Verwijderd

Topicstarter
Het ligt in ieder geval niet aan Easy CD Creator, want dat heb ik ondertussen al uitgeprobeerd. Ik hoorde nu dat het ook zou kunnen liggen aan het feit dat ik de CD-schrijver en de DVD-speler samen op een IDE-kabel heb gezet. Als ik die zou splitsen zou het opgelost moeten zijn. Ik ga het uitproberen!! :Y)