Morgen komt hier een monteur langs om de glasverbinding af te monteren (Ben benieuwd, bij onze achterburen hadden ze de gasleiding geraakt) wat prompt hier in huis de discussie weer aanzwengelt of over stappen ook voor ons aantrekkelijk is.
Punt waar het elke keer op stuk loopt is dat m'n vrouw ook tijdens stroomstoringen over telefoon wil kunnen beschikken. Toestel op een kpn analoge lijn heeft ons nog nooit in de steek gelaten (Wat je niet kan zeggen van GSM masten hier in de buurt). Stroom bij mij in huis maak ik me niet zoveel zorgen over, een UPS'je is best te regelen.
Wat ik me dus afvraag en waar ik eigenlijk niks over kan vinden tussen alle verkoop bs is hoe dat geregeld is bij
- bellen over adsl
- bellen via ziggo
- bellen via glashart
Iemand die hier wat over kan zeggen?
Punt waar het elke keer op stuk loopt is dat m'n vrouw ook tijdens stroomstoringen over telefoon wil kunnen beschikken. Toestel op een kpn analoge lijn heeft ons nog nooit in de steek gelaten (Wat je niet kan zeggen van GSM masten hier in de buurt). Stroom bij mij in huis maak ik me niet zoveel zorgen over, een UPS'je is best te regelen.
Wat ik me dus afvraag en waar ik eigenlijk niks over kan vinden tussen alle verkoop bs is hoe dat geregeld is bij
- bellen over adsl
- bellen via ziggo
- bellen via glashart
Iemand die hier wat over kan zeggen?
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++