Ik heb zojuist mijn onderdelen geinstalleerd en ik alles goed aangesloten uiteraard.
Nadat ik alles heb aangesloten, had ik meteen mijn scherm aangesloten op de Sapphire en opgestart.
Ik kreeg dus geen beeld, ik dacht nou oke dan moet ik even via onboard gpu aansluiten.
Ook dat werkt dus niet, gewoon totaal geen signaal, dus geen BIOS POST geen windows niks.
Wat ik al heb geprobeert :
BIOS gereset - geen resultaat
Booten met videokaart maar zonder stroom ( 2 x 6 pin ) - geen resultaat
Booten zonder videokaart - geen resultaat
Booten en op Delete drukken om in BIOS te komen - geen resultaat
Dit alles met het DVI-HDMI kabel aangesloten op mijn onboard GPU
De pomp werkt overigens perfect dus daar kan het niet aan liggen, ik kan de PC ook gewoon aanlaten staan als ik wil, hij valt dus niet uit.
Alle ventilatoren doen het, en mijn moederbord geeft ook 2 groene lampjes.
Dit is mijn volledige systeem :
AMD Phenom II 955 @ Stock
Foxconn A7DA-S AM2+
OCZ - PC2-8500 1066Mhz 4 GB
CoolerMaster Real Power 520W
Corsair H80
Sapphire 6950 2GB
3 HDD's
DVD brander
Ik heb ook nog nagedacht of mijn voeding toch niet te zwak is, maar zeker niet overclocked moet hij goed kunnen draaien.
Als iemand een oplossing weet, bijvoorbaat dank, want ik weet het echt even niet meer.
Nadat ik alles heb aangesloten, had ik meteen mijn scherm aangesloten op de Sapphire en opgestart.
Ik kreeg dus geen beeld, ik dacht nou oke dan moet ik even via onboard gpu aansluiten.
Ook dat werkt dus niet, gewoon totaal geen signaal, dus geen BIOS POST geen windows niks.
Wat ik al heb geprobeert :
BIOS gereset - geen resultaat
Booten met videokaart maar zonder stroom ( 2 x 6 pin ) - geen resultaat
Booten zonder videokaart - geen resultaat
Booten en op Delete drukken om in BIOS te komen - geen resultaat
Dit alles met het DVI-HDMI kabel aangesloten op mijn onboard GPU
De pomp werkt overigens perfect dus daar kan het niet aan liggen, ik kan de PC ook gewoon aanlaten staan als ik wil, hij valt dus niet uit.
Alle ventilatoren doen het, en mijn moederbord geeft ook 2 groene lampjes.
Dit is mijn volledige systeem :
AMD Phenom II 955 @ Stock
Foxconn A7DA-S AM2+
OCZ - PC2-8500 1066Mhz 4 GB
CoolerMaster Real Power 520W
Corsair H80
Sapphire 6950 2GB
3 HDD's
DVD brander
Ik heb ook nog nagedacht of mijn voeding toch niet te zwak is, maar zeker niet overclocked moet hij goed kunnen draaien.
Als iemand een oplossing weet, bijvoorbaat dank, want ik weet het echt even niet meer.
ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD