Battlefield 3 closed beta.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuktoo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-04-2019
Beste Tweakers.net

Ik heb Metal of honor limited edtion in 2010 gekocht en als het goed is zou ik dan toegang krijgen voor de closed beta.
Ik heb nog geen mail gehad of zoiets kan ik die code ook ergens anders vandaan halen? in de game zelf of op origin? Ik heb het gekocht via EA store des tijds, Nu Origin maar kan niks vinden.

Kan iemand mij hier bij helpen?

Met vriendelijke groet
Luuk Toonstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-10 16:51
Je kan deze vraag beter aan EA stellen dan hier op het forum. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Als ik jou was, dan ging ik opzoek naar je mail waarin staat dat je daadwerkelijk je versie betaald hebt. En daarna contact zoeken met de support van EA.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuktoo
Redblader schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 21:04:
Je kan deze vraag beter aan EA stellen dan hier op het forum. ;)
Heb ik inderdaad ook gedaan maar ze zeiden dat hun niks konden doen omdat het niet via EA gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien moet je even die code van medal of honor opnieuw invullen op origin misschien herkent hij dat dan wel. anders zou je moet wachten ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-09 14:59
Prijs je gelukkig dat je niet de enigste bent: ikzelf en duizenden anderen hebben hetzelfde probleem...

Ik had op Origin ge-pre-ordered maar nog steeds geen e-mail!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuktoo
Daar ben ik denk ik ook bang voor. Heb inderdaad ook al die serial opnieuw bij origin ingevoerd maar ziet het alleen als metal of honor. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luuktoo schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 21:07:
Daar ben ik denk ik ook bang voor. Heb inderdaad ook al die serial opnieuw bij origin ingevoerd maar ziet het alleen als metal of honor. :(
Het probleem daar bovenop is nog weer dat ik helemaal geen enkel teken zie van een beta op origin, wel gewoon die special edition maarja die heb ik besteld. Van de beta word nog met geen woord over gepraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuktoo
Heb je helemaal gelijk in. Er word niet naar verwezen op geen enkele wijze, ik denk dat we moeten wachten op de mail ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alle battlefield games die ooit gemaakt zijn en alsnog krijg ik geen toegang dat is toch ook oneerlijk! Ze moeten gewoon direct iedereen de beta geven. Dan krijgen ze veel meer mensen die het spelen.... maarja.. ik ben ook maar een student game design and development..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuktoo
Heb net mail gekregen van EA. Ze zeiden dat de servers overloaded zijn en dat niet alle e-mail's verstuurd zijn. En dat dit nog wel even kan duren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luuktoo schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 21:14:
Heb net mail gekregen van EA. Ze zeiden dat de servers overloaded zijn en dat niet alle e-mail's verstuurd zijn. En dat dit nog wel even kan duren :(
Alsof ze van te voren niet weten hoeveel mensen vervroegd in de game mogen.. slaat ook nergens op.. ze zullen vast wel andere problemen hebben denk ik.. dan zou je gewoon effe moeten wachten tot de servers weer online zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de LE, maar nog steeds geen mail. Ook is in Steam kijken (view CD-Key) geen optie want ik heb de retail versie.
Ik heb geen mail gehad dat de servers overloaded zijn dus nu twijfel ik of ik eigenlijk wel het goeie email adres heb ingevoerd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuktoo
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 21:19:
Ik heb ook de LE, maar nog steeds geen mail. Ook is in Steam kijken (view CD-Key) geen optie want ik heb de retail versie.
Ik heb geen mail gehad dat de servers overloaded zijn dus nu twijfel ik of ik eigenlijk wel het goeie email adres heb ingevoerd :+
Ik heb met de Klantenservice gemaild, je krijgt niet standaard een mail ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuktoo
iemand al mail gekregen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-09 14:59
luuktoo schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 21:14:
Ongelofelijk, welke ingenieurs werken daar??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik heb er twee van de drie gekregen.
Mijn steam MoH code uit steam geplukt, Origin aan een vriend gegeven en de XBOX code gaat maar een andere vriend als ik die nog krijg.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Odysseus1985
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-08 11:19
Net eindelijk bij customer support aan de beurt geweest en xbox code ontvangen.

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-10 20:06

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Waar mailen jullie heen?

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• Odysseus1985
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-08 11:19
Ik mailde niet, maar had een live-chat met een medewerker. Je moet wel even geduld hebben, want soms wordt je om onverklaarbare reden uit de wachtrij gegooid.

http://support.ea.com/app/ask

• luuktoo
Odysseus1985 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 12:39:
[...]

Ik mailde niet, maar had een live-chat met een medewerker. Je moet wel even geduld hebben, want soms wordt je om onverklaarbare reden uit de wachtrij gegooid.

http://support.ea.com/app/ask
Ja had ik ook inderdaad heb 2 uur gewacht en toen werd ik er uit gekicked :( Wat heb je gezegt dan?
Pagina: 1