[PW] Gran Turismo 5

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:29

TNJ

Frugalite

Topicstarter
In de prijslijst voor de game "Gran Turismo 5" worden steeds vaker de Platinum versies gelinkt. Ook zullen er bedrijven de "Platinum" opsturen, zonder dat dit te zien is in hun webshop (nalatigheid of misleiding).

Prijzen/links onder GT5, welke duidelijk naar de Platinum verwijzen en daarom al naar de "Platinum" versie verplaatst zouden kunnen worden:

ConsoleShop
MediaOffer

Hopelijk zullen de webshops orde op zaken stellen en duidelijk vermelden, dat ze eigenlijk de "Platinum" versie aanbieden.

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:38

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Even alles nagelopen en de SKU en EAN codes zijn voor zover ik kan zien, correct, verwijzen allemaal naar de normale editie. In mijn tijd als verkoper van onder andere PS3 games weet ik dat sommige (alle?) Platinum games dezelfde barcode gebruiken als de normale editie. Dat frustreerde mij ook als ik eerst de oude versie wilde uitverkopen. Of GT5 daar een van is, weet ik niet en kon ik op de verschillende sites niet vinden, maar ik begin het wel sterk te vermoeden.

Er zijn inderdaad verschillende shops die de platinum versie aanbieden, al dan niet duidelijk aangegeven. Ik heb persoonlijk niet de juiste tools tot mijn beschikking, maar als mijn collega's binnendruppelen, zal ik kijken of het mogelijk is om de shops die het duidelijk aangeven handmatig te verplaatsen naar de Platinum versie.

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:29

TNJ

Frugalite

Topicstarter
OK. Bij GameSync en NedGames verkopen ze alleen nog de "Platinum" versie. Na aankoop bij GameSync bleek het de Platinum te zijn en bij NedGame via eMail nagevraagd. Men kan er bijna vanuit gaan, dat alle prijzen die onder de 45€ liggen de Platinum versie betreffen.

Bij de eerste gegevens over de Platinum versie was blijkbaar het verkeerde EAN nummer erbij vermeld. Deze EAN code geeft vandaag de dag enkel nog "GT5 Prologue Platinum" resultaten

pricewatch: Gran Turismo 5 Platinum, PlayStation 3