Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
hee!
ik heb een vraagje: welke smarphone zouden jullie boven de ander kiezen? de HTC wildfire S of sony ericsson xperia mini pro?
ik koop binnen een maand een nieuwe mobiel en kan niet kiezen tussen deze twee.
de HTC voelt goed aan en stevig gebouwd (wat ik zeer belangrijk vind na mijn slechtste aankoop ooit: samsung jet)
redelijk snel en goede prestaties voor de prijs.
maar de xperia mini pro (niet de x10) heeft ook echt super prestaties voor de prijs en een qwerty toetsenbord wat een + voor mij is. maar het beeldscherm is zoals de naam al zegt, mini.

kan iemand mij met een aantal argumenten overtuigen welke ik zal kopen?:)

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Scherm is bijna even groot, scheelt maar 0.2" bij dezelfde reso dus dat is niet wereldschokkend.
De xperia heeft een snellere chip, en als je zelf een toetsenbord fijn vind, gaj e toch voor die?
Sony is ook relatief snel met update's moet ik zeggen, al blijft HTC daar wel goed mee, al is de vraga of de Wildfire S nog wel een update zal krijgen.
Met de Xperia ben je ook beter voorbereid op de toekomst :)

• darkmushy1995
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-10 15:14
tja ligt helemaal aan je jezelf wil je een toetsenbord of niet. als je kijkt bij de pricewatch is de xperia sneller als ik jouw was zal ik gewoon 2 paginas openen en vergelijken. how easy

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hallo en welkom op GoT :)

Omdat dit topic niet voldoet aan Het algemeen beleid gaat hier een slot op. We verwachten dat gebruikers van het forum prima in staat zijn om zelfstandig topics door te nemen en keuzes te maken. Er is niemand die je kan vertellen welk toestel voor jou het meeste geschikt is, dat kan alleen jij. Je kunt het beste de toesteltopics doornemen en reviews lezen van beide toestellen.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Dit topic is gesloten.