Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb hier dus een laptop die niet meer booten wil, Nadat ik dus voor de grap eens een vingerafdruk en WW heb ingesteld. Nu heb ik van alles geprobeerd met de batterijtje eruit halen etc. standaard bios passwords geprobeerd. maar niks helpt. Hij wil wel de vingerafdruk accepteren en daarna vraagt die ineens om de wachtwoord en die pakt die niet. Het is ook niet de software op de HD die het probleem veroorzaakt. het zit hem echt in de bios chip of iets dergelijks.

is het de moeite nog waard om een andere bios chip proberen te regelen en erop te bakken? Als ik de bios chip kan herkennen op de moederbord.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand ervaring mee? :)

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:10

Mavamaarten

Omdat het kan!

Best een irritant probleem lijkt me, ik kan me voorstellen dat je wel pissed bent op jezelf nu :+
Maar even ontopic, kijk eens of je numlock toets enzovoort mogelijk af- of aanstond wanneer je het wachtwoord moest ingeven. Probeer dus je wachtwoord eens in te geven alsof numlock of caps lock aan-of uit staat.

Dit werkte bij mij toen ik niet meer in ubuntu raakte, die zette zijn toensenbordindeling op QWERTY (ik heb een azerty toetsenbord) en numlock stond niet aan.

Android developer & dürüm-liefhebber

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik was zeker wel even pissig....dat zouden de meesten zijn denk ik hihi. Maar goed ik denk niet dat het probleem hem zat bij het ingeven van de wachtwoord. ik heb volgens mij elke mogelijke combinatie wel geprobeerd. Het wachtwoord was: 123456 gewoon simpel, Omdat ik het eens wou proberen met de vingerafdruk beveiliging. Het werkt dus een beetje te goed! Het is ook alweer een tijd geleden dat het gebeurd is. maar hij ligt nu hier uit elkaar in onderdelen. Als ik hem niet meer kan fixen dan gaan er wat dingen richting de container.

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:08
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:25:
Ja ik was zeker wel even pissig....dat zouden de meesten zijn denk ik hihi. Maar goed ik denk niet dat het probleem hem zat bij het ingeven van de wachtwoord. ik heb volgens mij elke mogelijke combinatie wel geprobeerd. Het wachtwoord was: 123456 gewoon simpel, Omdat ik het eens wou proberen met de vingerafdruk beveiliging. Het werkt dus een beetje te goed! Het is ook alweer een tijd geleden dat het gebeurd is. maar hij ligt nu hier uit elkaar in onderdelen. Als ik hem niet meer kan fixen dan gaan er wat dingen richting de container.
Neem anders eens contact op met Acer? waarschijnlijk kunnen zij je wel helpen

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal eens contact opnemen met Acer. ben eigenlijks ook wel benieuwd of ze mij hiermee kunnen helpen. Maar ik wil eigenlijks niet teveel geld meer investeren in die laptop. En garantie heb ik ook niet meer denk ik.
Pagina: 1