In de tussentijd refresh ik me mailbox nog maar een paar keer voor een diablo 3 beta key. Er lopen zoveel leuke beta's maar ik kan er bij geeneen meedoen
Maar dan kan je dus wel de boel installeren en zo zorgen dat je met de open beta direct kan spelen?Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 22:24:
[...]
je kan hem downloaden maar daarna kan je er niets mee omdat je een soldier moet hebben op battlelog en daarvoor moet je een key hebben
Verwijderd
ik denk het wel, maar ik kan het niet verzekeren natuurlijk.dimako_ schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 22:26:
[...]
Maar dan kan je dus wel de boel installeren en zo zorgen dat je met de open beta direct kan spelen?
Leuk, ze doen ook al aan censuur!

Ik hoop dat ze niet de Activision weg opgaan.
Thread was nog maar 1 minuut gemaakt of ze werd al gesloten.

http://forums.electronica...fore-start-open-beta.html
[ Voor 9% gewijzigd door Asgaro op 27-09-2011 22:29 ]
Uiteraard niet:)Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 22:27:
[...]
ik denk het wel, maar ik kan het niet verzekeren natuurlijk.
Maar de moeite waard:)
we zien het dus wel, net als zoveel dingen
Yup, keys zenden is te moeilijk, maar threads verwijderen gaat als een malle!Asgaro schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 22:28:
Leuk, ze doen ook al aan censuur!![]()
[afbeelding]
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Als je met genoeg mensen klaagt heb je echt wel iets. Serieus. Er is een aanbod gedaan en dat wordt niet nagekomen. Ongeacht hoe het voor die andere 98% zit, jij bent een koopovereenkomst aangegaan met EA. Aan de andere kant voor hetzelfde geld staat in de disclaimer dat er geen rechten oid aan ontleend kunnen worden. Aan de andere kant als ze er echt mee hebben geadverteerd en reclame(het hangt een beetje specifiek van wat het aanbod was af) dan heb je wel een punt om je recht te halen.Asgaro schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 22:28:
Leuk, ze doen ook al aan censuur!![]()
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Helemaal wat ik er ook van denk.Postius schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 22:35:
[...]
Als je met genoeg mensen klaagt heb je echt wel iets. Serieus. Er is een aanbod gedaan en dat wordt niet nagekomen. Ongeacht hoe het voor die andere 98% zit, jij bent een koopovereenkomst aangegaan met EA. Aan de andere kant voor hetzelfde geld staat in de disclaimer dat er geen rechten oid aan ontleend kunnen worden. Aan de andere kant als ze er echt mee hebben geadverteerd en reclame(het hangt een beetje specifiek van wat het aanbod was af) dan heb je wel een punt om je recht te halen.
Zonet dit gemaakt:
Ik snap dat je gefrustreerd bent, maar dit gaat echt niet werken zoals je als zij ze halen topic toch steeds weg denk dat je beter kan emailen
. Ik hoop dat je de key krijgt. Btw voor de mensen die problemen hebben met volle servers. Zoek handmatig de servers uit want de autojoin functie werkt voor geen ene meter, je moet gewoon even handmatig een niet te volle servers uitzoeken het zijn er genoeg! De 007 maps is denk ik trouwens gewoon Caspain Border aangezien je die ook kan selecteren alleen elke server die Caspian Border draait is gelocked
. (mocht dit eerder zijn langs gekomen sorry hiervoor topic gaat nogal snel)
Het is vervelend voor je Asgaro, dat je de key niet gekregen hebt. Maar door zo te ragen en te dreigen, denk ik dat de kans op een key alleen maar kleiner wordt. Helemaal als je gaat 'dreigen', denk ik niet dat ze je serieus gaan nemen, het zal ze iig niet bewegen een stap sneller te doen, hoeveel mensen er ook problemen mogen hebben.
Wat je eventueel kan doen: áls je de beta via MoH:LE krijgt is de game activeren op Steam. Wellicht krijg je dan alsnog je beta code?
Wat je eventueel kan doen: áls je de beta via MoH:LE krijgt is de game activeren op Steam. Wellicht krijg je dan alsnog je beta code?
Nog 5 minuten voor live support, nu hopen dat ik iemand met een iq hoger dan 5 eraan krijg.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Waarschijnlijk zal de key wel deze nacht arriveren, maar als EA eens niet alles zou uitstellen, en die emails een dag eerder zou verstuurd hebben, was er helemaal geen probleem.bloodlynx schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 22:43:
Ik snap dat je gefrustreerd bent, maar dit gaat echt niet werken zoals je als zij ze halen topic toch steeds weg denk dat je beter kan emailen. Ik hoop dat je de key krijgt.

De thread die ik zonet maakte is wederom gesloten.
Iemand die actief is op Reddit of Digg en dit daar wil posten? Ik veronderstel dat actieve users sneller een artikel populair kunnen maken?
Als ik geen antwoord krijg deze avond, doe ik het wel.
EA verdient het gewoon om hier de grond voor in gestampt te worden, wat een mess.
EA Support chat kan nu key's genereren:
Sujit: Hi, my name is Sujit. How may I help you?
Sujit: Hi.
2320621589: Hi Sujit, i would like to get a refund
2320621589: Origin username: XX
2320621589: Order number: 117934XX
Sujit: May i ask you the reason for the refund?
2320621589: Because you ask, it's because i've preordered it in the understanding i would have early access to the beta. I have not recieved a key so i'm not getting what i paid for. The open beta starts at 29. So the preorder was useless...
Sujit: Please wait i will give you the code now.
Sujit: May I?
2320621589: i asked about a key 3 hours ago, then there were none
Sujit: I am sorry but we have just received the code, may I ask you to wait for one minute and allow me to provide you a code?
Sujit: May i proceed to generate a code?
2320621589: Ok then. How about any compensation for the long wait? I don't think waiting so long is fair (it's not 48h early access anymore).
Sujit: Ok, i will provide you a 15 5 discount coupon also.
2320621589: Great
Sujit: Please wait for few minutes.
2320621589: ok
Sujit: Could you please provide me the EA email id along with the date of birth mentioned in the account?
2320621589: XX@XX.nl - 03-XX-1989
Sujit: Please tell me your country name?
2320621589: Netherlands, The
Sujit: Please take this code for Battlefield 3 "XXBLABLAXX".
2320621589: Accepted
Sujit: Please take this code for 15% discount "XXBLABLAXX".
Sujit: Is there anything else I can help you with today?
2320621589: Thanks Sujit! Have a great day
Sujit: It was my pleasure to assist you today. I would appreciate if you could take out some time to fill our customer service survey that you would receive in your email within next 24 hours.
2320621589: Because you ask, it's because i've preordered it in the understanding i would have early access to the beta. I have not recieved a key so i'm not getting what i paid for. The open beta starts at 29. So the preorder was useless...
Sujit: I am sorry but we have just received the code, may I ask you to wait for one minute and allow me to provide you a code?
2320621589: Ok then. How about any compensation for the long wait? I don't think waiting so long is fair (it's not 48h early access anymore).
Sujit: Could you please provide me the EA email id along with the date of birth mentioned in the account?
Sujit: It was my pleasure to assist you today. I would appreciate if you could take out some time to fill our customer service survey that you would receive in your email within next 24 hours.
Zo ben ik met BC2 destijds ook genaaid, of het met SPECTACT of Vietnam was weet ik niet meer, maar eerst was die ook 10 euro of zo (ook bij EA Store destijds) en een paar dagen ná de release in de aanbieding voor ik meen 2,50 euro...
Hoezo genaaid?
Nja, we zitten op het internet: met ragen en dreigen kan je wel wat bereiken zolang je het op wat grote fora post, of dus Reddit enzo.CptChaos schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 22:50:
Het is vervelend voor je Asgaro, dat je de key niet gekregen hebt. Maar door zo te ragen en te dreigen, denk ik dat de kans op een key alleen maar kleiner wordt. Helemaal als je gaat 'dreigen', denk ik niet dat ze je serieus gaan nemen, het zal ze iig niet bewegen een stap sneller te doen, hoeveel mensen er ook problemen mogen hebben.
Nee, ik zal de key krijgen door de Origin pre order.
edit: ik moedig ook anderen aan om deze screens te verspreiden indien zij het nut er ook van inzien.
Een voorbeeld: http://www.facepunch.com/...8&viewfull=1#post32510218
edit2: @ hieronder: Feit is dat ik via kortingscode de game kon kopen dus ik zou er slechts aan doen om bij een andere online downloadservice de volle prijs te betalen.
Maar dat neemt niet weg dat ik mij moet inhouden om bovenstaande compaints te posten natuurlijk.
[ Voor 22% gewijzigd door Asgaro op 27-09-2011 23:02 ]
Neem eens contact op met EA Chat en vraag om een refundAsgaro schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 22:56:
[...]
Nee, ik zal de key krijgen door de Origin pre order.
Heeft het zin om de beta alvast te downloaden van de nieuwsgroepen, om donderdag gelijk aan de slag te kunnen gaan met de open beta? Of wordt dat een ander bestand?
als goed is gewoon zelfde bestand alleen de activatie wordt dan gewoon van origen gehaald. Maar of het ook zo zal zijn....harydoo schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 22:57:
Heeft het zin om de beta alvast te downloaden van de nieuwsgroepen, om donderdag gelijk aan de slag te kunnen gaan met de open beta? Of wordt dat een ander bestand?
Zo ben eindelijk thuis om te beta binnen te halen gaat vrij snel zit nu al op 40% na 10 min. Ben benieuwd of ik een server kan joinen zo lees hele dag al geklaag dat ze allemaal vol zitten
.
[ Voor 35% gewijzigd door JT888 op 27-09-2011 23:02 ]
Wat trouwens ook een handige is om alvast te installeren zijn de Battlelog Web Plugins. Het is een tool (add on voor de browser) die je nodig hebt om BF3 te kunnen starten vanuit Battlelog (omdat dat anders niet kan vanuit een webpagina). Beetje zoals met Battlefield Heroes dus.
[ Voor 11% gewijzigd door CH4OS op 27-09-2011 23:06 ]
Fuck yeah, TNX Amresh dude!
Code binne!
Edit: hihi, 12mb/s
Code binne!
Edit: hihi, 12mb/s
[ Voor 25% gewijzigd door Jeroenneman op 27-09-2011 23:07 ]
Heeft iemand trouwens de game werkend gekregen met de Steam Overlay? Dat mis ik op het moment toch wel

"Your game session has expired, please log out and then log in again"
dit is het enige dat ik krijg. probeer het al vanaf 4 uur vanmiddag...
wordt er echt gek van.
en inderdaad, ik heb een key van Stewie geactiveerd op mn account, deze was vanmorgen verdwenen, en ik moest een nieuwe code activeren. ik heb dezelfde code weer geprobeerd maar dee was al gebruikt ( ja, door mij ja! ) toen maar mn key geprobeerd die ik van EA via mail gekregen heb. en dit lukte. maar bij het joinen van een game krijg ik constant deze melding.....
heb er dus nog geen flikker aan...!!
het mag dan "slechts" 48 uur eerder toegang zijn, maar ik heb er wel voor betaald!!!.
en ik wil krijgen wat ik gekocht heb. en dat is geen toegang krijgen dus niet..!!!
wordt er echt gek van.
en inderdaad, ik heb een key van Stewie geactiveerd op mn account, deze was vanmorgen verdwenen, en ik moest een nieuwe code activeren. ik heb dezelfde code weer geprobeerd maar dee was al gebruikt ( ja, door mij ja! ) toen maar mn key geprobeerd die ik van EA via mail gekregen heb. en dit lukte. maar bij het joinen van een game krijg ik constant deze melding.....
het mag dan "slechts" 48 uur eerder toegang zijn, maar ik heb er wel voor betaald!!!.
en ik wil krijgen wat ik gekocht heb. en dat is geen toegang krijgen dus niet..!!!
hij is aan het installeren
ik ga eerst douchen dan een bak koffie erbij en ff verder kieken
[ Voor 54% gewijzigd door JT888 op 27-09-2011 23:18 ]
Zelfde hier... Klinkt als een erg vervelende bug in de backend... Word aan gewerkt dus...WishmasterNL schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 23:15:toon volledige bericht
"Your game session has expired, please log out and then log in again"
wordt er echt gek van.
Topic: http://battlelog.battlefi...ew/2826551139095314224/1/
En er voor betaald, volgens mij betaal je voor de game, die komt over een maand uit. Verder blijft het (hoe vervelend het ook is, ben zelf ook de pineut) een Beta. Liever nu dit soort meuk, dan over een maand bij de release.
"Mekker, blaat"
Epic winEmsung schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 22:52:toon volledige bericht
EA Support chat kan nu key's genereren:
Had ik meer tijd ik zou ook in de wachtrij gaan staan bij EA support.
Wow, blijkbaar is je Ea naam ook je soldier name. Lekker dan, ik wou dit keer juist een andere nick kiezen, kan dus niet...
Straks kun je meerdere nicks in je profiel hangen via battlelog.
Grapjas, Beta=beta.Asgaro schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 22:11:
[...]
Grapjas.
Bugs zoals deze zouden er niet meer in mogen zitten. De game released over een miezerige maand!
Daarnaast, de beschreven bug hier ligt aan problemen met servercapaciteit.
Waarom, waarom, waarom kan niemand dit goed doen? Zelfs een bedrijf als EA niet? Stelletje knungelaars daar.
Ze hadden ook al genoeg feedback via de Alpha om dit specifiek probleem op te lossen.
Lijkt wel alsof sommige mensen vergeten dat beta=!demo is.
Betas zoals dit doe je om te stress testen en om kleine schoonheids foutjes eruit te halen.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=C5RtdO57WTw]
Ik hoop dat ze weten wat ze doen, en hoop dat de open beta geen groot fiasco wordt.
Dan wens ik toch dat ze morgen veel ervaring opdoen. De beta is nog maar voor een select groepje beschikbaar en Battlelog werkt nu al nauwelijks zo te horen. Ook te veel servers full.Verderf schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 23:51:
[...]
Grapjas, Beta=beta.
Lijkt wel alsof sommige mensen vergeten dat beta=!demo is.
Betas zoals dit doe je om te stress testen en om kleine schoonheids foutjes eruit te halen.
Ik hoop dat ze weten wat ze doen, en hoop dat de open beta geen groot fiasco wordt.
[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 28-09-2011 00:02 ]
Voorlopig nogal teleurgesteld.
Kleine beta map, geen vehicles, geen echte BF feeling
Richten voelt raar, niet fijn, BC2 was beter
Het over iets heen springen heb je na de 5de keer ook wel gezien
En dit is inderdaad meer demo dan beta
Kwam al een paar keer vast te zitte + een keer door de grond gezakt wtf
beta dan demo bedoel jeJeroenneman schreef op woensdag 28 september 2011 @ 00:05:
Voorlopig nogal teleurgesteld.
Select groepje? volgens mij hebben heel wat meer keys geregged dan bedoeld was als ik dat reddit verhaal zo mag geloven.Asgaro schreef op woensdag 28 september 2011 @ 00:02:
[video]
[...]
Dan wens ik toch dat ze morgen veel ervaring opdoen. De beta is nog maar voor een select groepje beschikbaar en Battlelog werkt nu al nauwelijks zo te horen. Ook te veel servers full.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Verwijderd
Serieus? Zit ik 2 uur in de wachtrij bij EA chat support, hopend op een key (had gehoord dat chat support ze heeft + ik heb geen mail maar wel MOH:LE). Ben ik aan de beurt, word ik gecanceld! 
WTFFF
WTFFF
welcome to the club.. ik ook al 3 keer vandaag.Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 00:59:
Serieus? Zit ik 2 uur in de wachtrij bij EA chat support, hopend op een key (had gehoord dat chat support ze heeft + ik heb geen mail maar wel MOH:LE). Ben ik aan de beurt, word ik gecanceld!
WTFFF
Greetings from Earth
Kreeg opeens een mailtje, heb een tijdje terug blijkbaar MOH:LE gekocht
heb je nu een key overPatriot schreef op woensdag 28 september 2011 @ 01:23:
Kreeg opeens een mailtje, heb een tijdje terug blijkbaar MOH:LE gekocht
Verwijderd
Weet het niet. Heb ook MoH LE. Die ik enkel heb gekocht voor BF3 early access (niet eens opgestart terwijl ik een achievement hoer ben
) En ben een redelijke FPS fanaat. Maar zit lekker GoW3 te doen. Als het dat niet was wel iets anders. In andere woorden; neem een chill pill. Vreemd dat EA het druk heeft nu? Niet echt. Relax. Kijk wat streams, maak wat plannen van hoe je gaat ownen en oefen nog eens wat in BC2. We komen allemaal aan de beurt.
Edit: Was vorige week in Parijs. De metro daar ziet er niet uit als de metro in BF3. Volgens mij zendt Frankrijk futuristische shit uit in Zweden.
Waar het wel op lijkt? Op Terminal uit MW2. Maar dan sprekend.
Edit: Was vorige week in Parijs. De metro daar ziet er niet uit als de metro in BF3. Volgens mij zendt Frankrijk futuristische shit uit in Zweden.
Waar het wel op lijkt? Op Terminal uit MW2. Maar dan sprekend.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2011 01:29 ]
Nee, sorry, het is wel de enige key die ik heb
EDIT: Derp. Volgens BattleLog mag ik er niet in, not allowed

EDIT2: Dubbel derp! Verkeerde key gekregen van Direct2Drive, was van de Alpha Trial. Ben nu de beta aan het downloaden
[ Voor 23% gewijzigd door Patriot op 28-09-2011 02:11 ]
Ik hoop echt dat ze dat gaan doen. Dit is echt een minpunt van BF3 beta.Jpjedi schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 23:33:
Straks kun je meerdere nicks in je profiel hangen via battlelog.
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
Verwijderd
dat kan nu al, ik heb om een of andere reden 2 psn accounts gelinkt aan battlelog en ik zie ze allebei.Dark Angel schreef op woensdag 28 september 2011 @ 07:09:
[...]
Ik hoop echt dat ze dat gaan doen. Dit is echt een minpunt van BF3 beta.
edit: haha, krijg ik net te horen dat een paar mensen van school de hele nacht in de que hebben gestaan om een ps3 key te krijgen om er daarna achter te komen dat ps3 geen keys gebruikt. over fail gesproken...
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2011 07:33 ]
Nou hopen dat vannacht rond 0.01 de beta voor iedereen online komt..
Of moeten we wachten tot 18.00?
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Zou rekenen op morgenmiddag.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
ik heb ook MoH LE gekocht voor xbox maar ook nog steeds geen mail. en kom niet door bij de chat support 
begint alweer goed met EA
voor de mensen die mee willen doen aan een bf3 tournament
http://virgingaming.com/tournaments/worldwide-conquest/
begint alweer goed met EA
voor de mensen die mee willen doen aan een bf3 tournament
http://virgingaming.com/tournaments/worldwide-conquest/
[ Voor 31% gewijzigd door LuckyLukeNL op 28-09-2011 09:08 ]
Iemand anders de melding `De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden van de pagina´ bij het laden van Battlelog?
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
zo baale, Ik heb nog geen key plus mijn systeem is half dood gegaan sinds maandag
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ze zijn Battelog aan het updaten nu, dus even wachten tot ze klaar zijn.Kwartjuh schreef op woensdag 28 september 2011 @ 09:27:
Iemand anders de melding `De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden van de pagina´ bij het laden van Battlelog?
Jammer. Toen ik opstond zou ik nog net 2 potjes kunnen doen is Blog down. Nu doet hij het weer, maar moet ik zo weg
Hoop het ook. Dan kan ik nog rustig naar school en aan mijn project werken voordat ik de komende 4 dagen Battlefield ter plette speel.Tsurany schreef op woensdag 28 september 2011 @ 07:51:
Zou rekenen op morgenmiddag.
Verwijderd
ze hebben al gezegd dat ze het op dezelfde tijd als de early access deden. dus gewoon rond 2 uur.Njay schreef op woensdag 28 september 2011 @ 07:46:
Nou hopen dat vannacht rond 0.01 de beta voor iedereen online komt..
Enige strams voor live Battlefield 3 multiplayer beta? Ik ben aan het zoeken om even in mijn tussenuur het spel te bewonderen maar heb geen geluk met het vinden van strams
Hier staan wel een aantal draaiende streams tussen: http://nl.twitch.tv/searc...%E2%9C%93&q=battlefield+3
[ Voor 9% gewijzigd door Knijnemans op 28-09-2011 10:46 ]
Hartelijk dank. Ik kan niet wachten om de beta nogmaals te spelen. Ik ga ook woensdag nacht bij de release naar GameMania om hem daar te halen. Jammer genoeg moet ik minder spelen door mijn pas beginnende HBO studie.jvanwoudenberg schreef op woensdag 28 september 2011 @ 10:42:
Hier staan wel een aantal draaiende streams tussen: http://nl.twitch.tv/searc...%E2%9C%93&q=battlefield+3
Net een rondje caspian border kunnen spelen, dat is toch even wat anders. Server was wel wat laggy, maar wat een actie 
Draai met een i2500k, 8gb, gtx580 lighting @1080p (ultra settings --> voor wat het waard is...) tussen de 40/60fps.
Helaas niet kunnen vliegen of iets, want daar stond een man of 15 te wachten
Ik wil meer
Draai met een i2500k, 8gb, gtx580 lighting @1080p (ultra settings --> voor wat het waard is...) tussen de 40/60fps.
Helaas niet kunnen vliegen of iets, want daar stond een man of 15 te wachten
Verwijderd
waar heb je het dan kunnen spelen?HammerNL schreef op woensdag 28 september 2011 @ 10:57:
Net een rondje caspian border kunnen spelen, dat is toch even wat anders. Server was wel wat laggy, maar wat een actie
Helaas niet kunnen vliegen of iets, want daar stond een man of 15 te wachtenIk wil meer
Shittt , lees nu dat meerdere mensen op caspian border hebben kunnen spelen.
Damnn !
Jalousy is a mf
Als iemand nog een stiekeme antwoord voor een server heb , hoor ik het graag !
Damnn !
Jalousy is a mf
Als iemand nog een stiekeme antwoord voor een server heb , hoor ik het graag !
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
topic report
[ Voor 96% gewijzigd door pafdaddy op 28-09-2011 11:23 ]
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Wat me opviel, z'n mounted gun op z'n klein wagentje, draait vrij langzaam. Ik ben alleen bf2 gewend dus weet niet of dit in bad company ook al was, maar in bf2 draaide die dingen alsof ze van plastic waren. Stukje realisme, maar wel even wennen.
Ik heb ook pre order bf3 limited edition maar heb geen beta key of iets gekregen .
Ik heb dit topic paar bladzijdes terug gelezen maar kan niks vinden ? ik zie ook vanalles over battlelog voorbij komen ?
is dat battlelog.battlefield.com ?
En waar kan ik eventueel mijn key krijgen ? makkelijkste weg is ?
alvast bedankt .
Ik heb dit topic paar bladzijdes terug gelezen maar kan niks vinden ? ik zie ook vanalles over battlelog voorbij komen ?
alvast bedankt .
STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/
Verwijderd
Heeft er toevallig iemand een preorder key over?
Ik weet het, vragen/schooien is een slecht iets.
Maar ik hoop dat iemand hopelijk misschien nog een key over heeft voor een langdurig tweakers lid als mij.
Zo niet, jammer dan wachten we nog eventjes
Ben in iedergeval wel benieuwd na deze game :)\
Eindelijk weer een goede shooter.
Ik weet het, vragen/schooien is een slecht iets.
Maar ik hoop dat iemand hopelijk misschien nog een key over heeft voor een langdurig tweakers lid als mij.
Zo niet, jammer dan wachten we nog eventjes
Ben in iedergeval wel benieuwd na deze game :)\
Eindelijk weer een goede shooter.
Verwijderd
@jenpet 1. heb je bij origin besteld? anders krijg je hem niet
2. heb je voor 25 sept besteld? anders krijg je hem niet
3. ook in de spambox gekeken?
2. heb je voor 25 sept besteld? anders krijg je hem niet
3. ook in de spambox gekeken?
PC/Xbox/ps3?jenpet schreef op woensdag 28 september 2011 @ 11:31:
Ik heb ook pre order bf3 limited edition maar heb geen beta key of iets gekregen .
alvast bedankt .
ja georderd via Origin voor PC , maar nee niet voor 25-09
dus krijg ik hem dan niet meer ?
Je had voor de 25ste moeten pre orderen via Origin, nu moet je wachten tot morgen, dan begint de Open Beta
mmm wel tof dat caspian border dus ook gespeeld kan worden! Ik denk ook wel dat die servers nog wel open gaan als de open beta begint. Als nu al de passwoorden "uitlekken" dan doen ze dat gewoon express en kun je als PC gamer gewoon 2 maps spelen. Ze stoppen die map er niet voor niks in tijdens de beta en je download hem automatisch mee!
Ik heb hem maandag gepreorderd op origin. Neem even contact op met EA Support Chat en vraag om een refund. Zullen ze een Key genereren: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/36831806jenpet schreef op woensdag 28 september 2011 @ 11:35:
ja georderd via Origin voor PC , maar nee niet voor 25-09dus krijg ik hem dan niet meer ?
Vandaag nog steeds geen key
Gister 3 keer gecanceld door die zogenaamde advisors
Vandaag EA NL maar gebeld en eindelijk een key in me inbox gekregen.
Gister 3 keer gecanceld door die zogenaamde advisors
Vandaag EA NL maar gebeld en eindelijk een key in me inbox gekregen.
Greetings from Earth
haha ea chat You are currently number 932 in the queue. You should be connected to an advisor in about 27 minutes. The average amount of time a customer has to wait is 29 minutes.
haha, dat laatste shot waarbij je dat vliegtuig volgt met die rpg en dan wordt neergeknald
gaaf filmpje, thx voor posting. ziet er ook vrij soepel uit; zwaar systeem of valt 't nog wel mee? (edit: duh, kan natuurlijk ook ff op specs in je sig klikken
)
gaaf filmpje, thx voor posting. ziet er ook vrij soepel uit; zwaar systeem of valt 't nog wel mee? (edit: duh, kan natuurlijk ook ff op specs in je sig klikken
[ Voor 14% gewijzigd door gratis_vodka op 28-09-2011 12:29 ]
Jaah gaaf filmpje 
Vooral cool dat die vrachtwagen kapot kan en dat je in die AA tank zat!
Vooral cool dat die vrachtwagen kapot kan en dat je in die AA tank zat!
PSN: Von_Smallhausn
Mijn voorgevoel had gelijk. Spel is gewoon een gepimpte versie van battlefield bad company 2 en doet bf2 geen eer aan. Browser k... laden van maps en wachten k. matige instellingen en niet uitgebreid zoals bf2 is gewoon k.. squad is k... cam is k...
Ik voel mij genaaid op het moment. Helaas het zij zo, maar toch heel jammer zover.
Het enigste wat dit spel qua raakvlakken heeft met zijn voorganger bf2 zijn de eerste 2 letters...
Ik voel mij genaaid op het moment. Helaas het zij zo, maar toch heel jammer zover.
Het enigste wat dit spel qua raakvlakken heeft met zijn voorganger bf2 zijn de eerste 2 letters...
Bevestigd door het feit dat hij het nodig vind om in 2 topics te posten.
Hogere DPI gebruiken? meer sensativity? Kan helpenHammerNL schreef op woensdag 28 september 2011 @ 11:27:
Wat me opviel, z'n mounted gun op z'n klein wagentje, draait vrij langzaam. Ik ben alleen bf2 gewend dus weet niet of dit in bad company ook al was, maar in bf2 draaide die dingen alsof ze van plastic waren. Stukje realisme, maar wel even wennen.
Als ik op BFBC2 in tank of waar dan ook zat nam ik 4000DPI en voor de rest 2500DPI
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Waar ik nu benieuwd naar ben (buiten de gameplay), of ze dat stats-probleem een keer opgelost hebben. Voor BC2 is dit afgelopen weken weer iedere zondag 'lol'. Je hebt dan geen stats en je kills e.d. worden niet geregistreerd. Dit is dat voor de PS3.
Ik heb het probleem met BC2 goed gevolgd, en uiteindelijk was het echte probleem dat er één Oracle server was die de stats bijhield (lezen en schrijven), die het aantal request niet meer aankon => timeout => geen unlocks => en schrijven lukte ook niet meer. Mooi was te zien dat er toen een structurele oplossing was (NOT): gewoon game wat minder vaak laten wegschrijven en hopen op minder populariteit
Nu heb ik meegekregen dat er ook al gezeur was met de connectiviteit met BC1? Noujah, beloofd veel voor Battlefield 3...
Ik heb het probleem met BC2 goed gevolgd, en uiteindelijk was het echte probleem dat er één Oracle server was die de stats bijhield (lezen en schrijven), die het aantal request niet meer aankon => timeout => geen unlocks => en schrijven lukte ook niet meer. Mooi was te zien dat er toen een structurele oplossing was (NOT): gewoon game wat minder vaak laten wegschrijven en hopen op minder populariteit
Nu heb ik meegekregen dat er ook al gezeur was met de connectiviteit met BC1? Noujah, beloofd veel voor Battlefield 3...
Heeft er nog iemand een tweede PC-key voor een arme stakkerd ?

Android developer & dürüm-liefhebber
Pff.. Sta je 2 uur in de wacht krijg je dit: I'm really sorry to inform you that we just ran out of early access codes. It should take some couple of hours for new lots of codes to arrive. I would request you to wait for couple of hours in this regard.
Ja oke, maar zo heeft de developer het niet bedoeld, maar zo zou je het miss wel kunnen omzeilen ja.yzx schreef op woensdag 28 september 2011 @ 13:21:
[...]
Hogere DPI gebruiken? meer sensativity? Kan helpen
Als ik op BFBC2 in tank of waar dan ook zat nam ik 4000DPI en voor de rest 2500DPI
Hoe laat komt de beta morgen op de xbox marketplace te staan?
Ik heb erg veel zin om de beta te spelen.
Ik heb erg veel zin om de beta te spelen.
zal rond uurtje of 2 zijn denk ik. Aangezien de closed beta ook om 14.00 begon en als je 2 dagen verder telt (48hours early acces) kom je uit op morgen ergens in de middag
Maar je hoeft er denk ik niet op te rekenen dat je dan meteen kan spelen
Ben ik de enige die nog STEEDS geen PC beta key heeft ontvangen? Mailtje gestuurd naar EA gisterenavond, want de websupport werkte gewoon niet, Origin support ook niet, en ook nog steeds niks gehoord. Ik heb betaald voor 48h early access, ik mag blij zijn als het 20h early access wordt, maar ik vrees het ergste. Het trieste is dat EA gewoon niet bereikbaar is, er wordt gewoon niet gereageerd. En ja, preorder via Origin een maand geleden en nee, het zit niet in mijn spam box... ik word er verdrietig van...Electronic arts...
edit: er werken ook goede mensen bij EA
edit: er werken ook goede mensen bij EA
[ Voor 4% gewijzigd door Zerosum op 28-09-2011 16:03 ]
Als er nog iemand een beta key (pc) over heeft, hou ik me warm aanbevolen (weet het, morgen gaat de beta open maar kan niet meer wachten
)
wat dacht je van het feit dat er misschien 100.000e mensen tegelijk downloaden en als je nu al hoort dat niet alles van een leie dakje loopt hoe moet het dan straks als iedereen zomaar kan spelen. Drm zeg ik dat je niet moet hopen meteen om 14.00 te kunnen spelenVerwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 14:45:
En waarom zou ik niet meteen kunnen spelen?
Als je Caspian border vergelijkt met Operation Metro wat voor cijfer uit de tien zouden jullie Metro en Caspian Border geven dan?
Ben benieuwd wat jullie denken.
Ben benieuwd wat jullie denken.
[ Voor 9% gewijzigd door Grouver op 28-09-2011 15:05 ]
Maakt iedereen een kans naar mijn mening. Lijkt er nu wel op dat ze de caspian border servers gaan afbouwen en weer overschakelen op metro servers? van 22 naar 13 nu.beuker19 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 15:14:
wel raar de je na elk potje caspian borden uit de sever gegooit wordt
ik wacht wel tot het spel op mijn deurmat ligt en het zaterdagmiddag is. Heb gewoon geen tijd...
Hoe hebben jullie naast school, werk, sport en vrienden, tijd om al ureeeen te gamen ??
Ik zou wel wilen, maar mijn dag duurt nog steeds maar 24 uur
Hoe hebben jullie naast school, werk, sport en vrienden, tijd om al ureeeen te gamen ??
Ik zou wel wilen, maar mijn dag duurt nog steeds maar 24 uur

[ Voor 16% gewijzigd door Skybullet op 28-09-2011 15:17 ]
Dit topic is gesloten.