Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Heb mijn 211 al enige tijd binnen en deze werkt bijna volledig naar tevredenheid. Alleen als ik hem via USB aansluit op mijn laptop krijg alleen 4 diskdrives weergegeven die allen aangeven dat er geen schijf in zit, maar niet mijn SD-kaart die ik er in heb geplaatst. Weet jij hier een oplossing voor?

Vriendelijke groet,

Kroebeltje

• barry457
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-11 13:43
Dat heb ik ook bij mijn 212. Graag wat meer info. HIer kunnen we je toch niet mee verder helpen.
Over welke hardware heb je het?
Welk OS op je laptop?
enz.
enz.

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:50

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Bij Android-telefoons is het in ieder geval zo dat je wanneer je 'm via USB verbindt er een popup komt waarbij je kunt selecteren of je wilt laden, diskdrive gebruiken, etc. Krijg je zoiets op je tablet ook? Lijkt me dat je daar dan even voor diskdrive moet kiezen.

Wat zegt de handleiding trouwens?

Verder, geef even volledige merknamen en type-aanduidingen, want alleen '211' zegt natuurlijk niet zo veel.

Rail Away!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Zoals de anderen hierboven al aangeven is je vraag nu wel erg kort en voorzien van te weinig info om er wat mee te kunnen. Zo dacht ik aanvankelijk dat het over een NAS ging (Synology DS211). Vul je info dus a.u.b. aan en geef daarnaast wat uitgebreider aan wat je zelf allemaal al geprobeerd heb.

GoT is om elkaar te helpen als je het echt niet lukt. We zijn geen helpdesk waar iedereen zonder zelf actie te ondernemen zijn vraag kan dumpen. Ik zeg niet dat je zelf geen onderzoek heb gedaan, maar wel dat dat niet blijkt uit je TS.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters