Ik weet niet waarom, maar alleen Excel vindt dat het in één scherm mag. Outlook en Word (2010) gaan gewoon braaf over meerdere schermen, waardoor documenten met elkaar te vergelijken zijn, maar Excel wil maar in één scherm opereren. Hoe stel ik het zo in dat ik meerdere excel sheets over meerdere schermen kan zien? Ken er nergens iets over vinden...
heb hetzelfde en ook met powerpoint. nog geen oplossing voor kunnen vinden. ik lees even mee
Groter beeldscherm kopen?
Simmige applicaties zijn niet geboud om over meerdere schermen tegelijk te draaien. Mogeluijk zijn er wel tools voor maar niet van MS.,
Uuuhh editje
Ik kan gewoon Excel over mijn 2 desktops schuiven.. Excel 2010 x64 sp1
Simmige applicaties zijn niet geboud om over meerdere schermen tegelijk te draaien. Mogeluijk zijn er wel tools voor maar niet van MS.,
Uuuhh editje
Ik kan gewoon Excel over mijn 2 desktops schuiven.. Excel 2010 x64 sp1
[ Voor 21% gewijzigd door To_Tall op 27-09-2011 13:59 ]
A Soldiers manual and a pair of boots.
hij bedoelt, dat Excel alles in 1 window zet, ipv gescheiden windows per document
Rechtermuis knop nieuw excel document dan document dat je wilt hebben openen??Notehoutelade schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 13:59:
hij bedoelt, dat Excel alles in 1 window zet, ipv gescheiden windows per document
A Soldiers manual and a pair of boots.
Excel is een MDI based app zo te zien.
Het lukt mij echter wel om 2 excel documenten over 2 schermen te verdelen. Links 1, rechts 2.
Hoe: Sleep excel eerst over de gehele breedte van -beide- schermen.
Je opent de 2 documenten, die worden binnen excel gemaximaliseerd gestart.
Rechts boven in de hoek die je een dubbele set knoppen (minimaliseren, herstellen, sluiten).
Druk op herstellen, voila! Nu kan je de 2 excel documenten evenredig verdelen zoals je wilt.
@hieronder: dat werkt inderdaad ook en doet in feite hetzelfde.
Het lukt mij echter wel om 2 excel documenten over 2 schermen te verdelen. Links 1, rechts 2.
Hoe: Sleep excel eerst over de gehele breedte van -beide- schermen.
Je opent de 2 documenten, die worden binnen excel gemaximaliseerd gestart.
Rechts boven in de hoek die je een dubbele set knoppen (minimaliseren, herstellen, sluiten).
Druk op herstellen, voila! Nu kan je de 2 excel documenten evenredig verdelen zoals je wilt.
@hieronder: dat werkt inderdaad ook en doet in feite hetzelfde.
[ Voor 7% gewijzigd door remco_k op 27-09-2011 14:03 ]
Alles kan stuk.
In Excel 2007 zit een heel leuk tabblad "Beeld", waar je "Alle vensters" kunt schikken, bijvoorbeeld naast elkaar, waardoor je in één window meerdere kleinere krijgt met bijvoorbeeld verschillende documenten.
Uit mijn documentatie:
- Ga naar deze computer
- Extra --> Mapopties
- Tabblad bestandstypen
- Zoek de XLS op. (Let op als er andere bestandstypen gebruikt worden zullen de volgende stappen herhaald moeten worden.)
- Klik op geavanceerd
- Vink In hetzelfde venster openen uit
- Selecteer openen
- Klik op bewerken
- Vul bij "Toepassing die voor de actie wordt gestart:" in:
"C:\Program Files\Microsoft Office\OFFICE11\EXCEL.EXE" "%1"
- Vink DDE gebruiken uit
- Herhaal dit voor andere bestandstypen die met excel geopend dienen te worden.
Gaat iig op voor Windows XP icm office 2003. Ik ga er stiekum vanuit dat dit niet veel anders is met andere versies.
- Ga naar deze computer
- Extra --> Mapopties
- Tabblad bestandstypen
- Zoek de XLS op. (Let op als er andere bestandstypen gebruikt worden zullen de volgende stappen herhaald moeten worden.)
- Klik op geavanceerd
- Vink In hetzelfde venster openen uit
- Selecteer openen
- Klik op bewerken
- Vul bij "Toepassing die voor de actie wordt gestart:" in:
"C:\Program Files\Microsoft Office\OFFICE11\EXCEL.EXE" "%1"
- Vink DDE gebruiken uit
- Herhaal dit voor andere bestandstypen die met excel geopend dienen te worden.
Gaat iig op voor Windows XP icm office 2003. Ik ga er stiekum vanuit dat dit niet veel anders is met andere versies.
Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/
Pagina: 1