Simyo zet VoiceMail ongevraagd aan

Pagina: 1
Acties:
  • 493 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarryDay
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-01-2022
Bij Automatisch opwaarderen zit je "Nooit meer zonder beltegoed". Zegt Simyo ze keihard op de website. Dat is niet waar. Als je onder nul komt, word je afgesloten tot een bedrag van de bankrekening is afgeschreven. Dat zegt de klantenservice en dat is dus klacht 1.

Maar als betaling is gelukt, word je weer aangesloten. Maar dan staat Voicemail ook aan. Ook als je het zelf en bewust hebt uitgezet. Dat kost dus geld en ergernis, maar erger is dat Simyo ongevraagd een dienst weer aan je opdringt. Klantenservice bevestigt dat het zo werkt en dat is dus klacht 2.

Er is geen kosteloze manier om de status van je Voicemail te controleren, volgens de klanten-"service". Dat Simyo je afsluit is nogal grof. Je hebt een overeenkomst dat ze automatisch mogen afschrijven. Als je ze dat vertrouwen gunt, mag Simyo zich wel wat welwillender opstellen.

Bovendien lijkt het me onrechtmatig om een dienst aan te sluiten die ik zelf nadrukkelijk heb uitgezet.

[ Voor 11% gewijzigd door HarryDay op 27-09-2011 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wat is je vraag nu?, dit is geen plek voor klagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:14

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hallo HarryDay, welkom op GoT :)

De bedoeling van dit forum is het oplossen van problemen en het voeren van discussies. Op dit moment is je topicstart een klacht zonder vraagstelling. Zoals het topic nu is zou het gesloten worden tenzij je je topicstart aanpast met de [edit] knop en er een vraag of interessante discussie van kan maken. Een topic die enkel bestaat uit een klacht richting Simyo is niet gewenst op GoT. Lees ook eens Het algemeen beleid, daarin staat waaraan een topic moet voldoen.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarryDay
OK, verwijder de posting maar.

Volgens mij is het wel een probleem als Simyo ongevraagd aan VoceMail morrelt. Het is nl lastig te detecteren en kost de klant geld. Maar dat is kennelijk minder van belang op dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
HarryDay schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 18:23:
Volgens mij is het wel een probleem als Simyo ongevraagd aan VoceMail morrelt. Het is nl lastig te detecteren en kost de klant geld. Maar dat is kennelijk minder van belang op dit forum.
Daar is slechts een oplossing voor: geen klant meer zijn. Stemmen met je portemonnee is eigenlijk het enige wat je als consument kan doen in zulke situaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

HarryDay schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 18:23:
OK, verwijder de posting maar.

En volgens mij kunnen wij dat probleem niet oplossen ;)

Melden/klacht indienen bij Simyo dus.

Hyundai SX2 N-Line (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarryDay
Oplossen van een probleem begint met bewustwording: Er Is Een Probleem. Dan: Verontwaardiging en een hoop herrie. Als Simyo dan nog niks doet: massaal opzeggen/zeuren/...

In je eentje opstappen zal Simyo een zorg wezen. Herrie moet er komen! De massa dient dus een beetje mee te werken. En verzuchten dat je er toch niks tegen kan doen, is voor watjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:14

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik begrijp dat je de situatie vervelend vind, maar hier is niemand die iets aan je probleem kan doen. De opties die je hebt is klant blijven en het met Simyo proberen op te lossen of weg gaan bij Simyo. Hier een oproep plaatsen om herrie te maken is niet de bedoeling van dit forum. Omdat hier verder geen oplossing op komt gaat hier een slot op.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.