Toon posts:

Battlefield 3 Beta

Pagina: 1
Acties:
  • 221 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb Medal of honor gekocht maar geen key ontvangen
Ik ben erachter gekomen dat ik de normale editie heb gekocht en heb ook al meerdere malen de chatsupport benaderd.
Kunnen jullie mij helpen want ik heb de verkeerde editie gekocht en nu krijg ik geen key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-sk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 17:58
Geen LE = geen key? Wordt dus wachten tot overmorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-12-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 11:44:
Hoi, ik heb Medal of honor gekocht maar geen key ontvangen
Ik ben erachter gekomen dat ik de normale editie heb gekocht en heb ook al meerdere malen de chatsupport benaderd.
Kunnen jullie mij helpen want ik heb de verkeerde editie gekocht en nu krijg ik geen key.
ja dus... 1 je opent een topic terwijl er meerdere BF3 topics lopen. En je hebt de verkeerde versie gekocht dus wat moeten wij daar dan aan doen? Als je gewoon 2 dagen wacht kun je sowieso de beta spelen. Dat is alles wat je kunt doen, of je moet door te huilen ofzo bij de EA chatsupport een key kunnen lospeuteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 14:42

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

De enige die jou kan helpen is de winkel die het spel aan je verkocht heeft. Wij in elk geval niet. :) Neem contact op met de winkel en hoop op wat coulance van hun kant. Meer kun je niet doen.

En gezien de overvloed aan BF3 topics gaat die losse topic dan ook dicht.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Dit topic is gesloten.