_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
En ook vaak genoeg onderuit geschopt vanwege gebrek aan noodzaak. Ook in dit geval is het absoluut niet nodig.BtM909 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 00:05:
Lees de vele topics in LA en reageer daar desnoods in een van de threadsIs al vaak genoeg voorgekomen
Erger nog krijg je straks weer de eerste 2 pagina's verkapte TVP's met plaatjes die iedereen allang kent en al honderden keren zijn langsgeweest in dit topic.
Nee liever dus dan maar 1500 of 2000 posts een topic en spontaan een nieuw topic dan telkens dit krampachtige OH ER ZIJN WEER 1000 POSTS NIEUWE NIEUWE NIEUWE NIEUWE.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Tijd voor een referendum onder de leden?BtM909 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 00:05:
Lees de vele topics in LA en reageer daar desnoods in een van de threadsIs al vaak genoeg voorgekomen
Als ik dat zo lees storen veel mensen zich aan de vele te korte topic's.
iddTouchdomex schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 00:09:
Nee liever dus dan maar 1500 of 2000 posts een topic en spontaan een nieuw topic dan telkens dit krampachtige OH ER ZIJN WEER 1000 POSTS NIEUWE NIEUWE NIEUWE NIEUWE.

if (!coffee) {
Work = false; }
Meh voor veel topics kan het handig zijn met name om een Topic Start weer een opfrisbeurt te geven en mensen er extra op te wijzen de regels van het topic. Aangezien dat totaal niet relevant is voor dit topic boeit het dus geen ene hamster of er nu een nieuwe komt of niet.naaitsab schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 00:11:
[...]
Tijd voor een referendum onder de leden?
Was destijds ook bij andere topics in de HK waar het totaal niet nodig is om een nieuwe te beginnen en die zie je nu ook vrolijk volstromen met posts zonder dat er een nieuwe word gestart. Het is niet nodig omdat het topic zelf niet afhankelijk is van een goed opgezette Topic Start.[...]
idd
QFT! Erger ik me ook eigenlijk wel aan. De eerste 50 posts en de laatste 50 posts (dus 10% per topic) is dus vuilnis.Touchdomex schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 00:09:
Dit is tevens een TVP, want tsja, zo gaat dat.
En om mijn punt/bijval extra kracht bij te zetten ook geen plaatje. Zelfs geen smilie.
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
I don't give a rat's ass wat het nou wordt. Maar in dit topic is het niet op z'n plek!
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Touchdomex schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 00:02:
Moet er nu elke keer een nieuwe topic komen? Is het onmogelijk om door te posten in het oude?
Touchdomex schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 00:09:
[...]
En ook vaak genoeg onderuit geschopt vanwege gebrek aan noodzaak. Ook in dit geval is het absoluut niet nodig.
Erger nog krijg je straks weer de eerste 2 pagina's verkapte TVP's met plaatjes die iedereen allang kent en al honderden keren zijn langsgeweest in dit topic.
naaitsab schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 00:11:
[...]
Tijd voor een referendum onder de leden?
[...]
idd
Twhomp schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 00:23:
[...]
QFT! Erger ik me ook eigenlijk wel aan. De eerste 50 posts en de laatste 50 posts (dus 10% per topic) is dus vuilnis.
Dit is tevens een TVP, want tsja, zo gaat dat.
En om mijn punt/bijval extra kracht bij te zetten ook geen plaatje. Zelfs geen smilie.
Noxious schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 00:48:
[...]
Ik ben ook voor 1 groot topic
[afbeelding]
Misschien wordt het eens tijd een beslissing te nemen?Leedbek schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 01:09:
Groot topic, helemaal voor!! Waar kan ik tekenen
[afbeelding]
1 groot "grote grappige plaatjes topic"Leedbek schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 01:09:
Groot topic, helemaal voor!! Waar kan ik tekenen
Maar ik ben voor, ik lurk graag (ondanks het oeverloze gel*l van sommigen) en post er van tijd tot tijd eentje, maar het is lastig om telkens weer een nieuw topic te moeten zoeken. Graag een groot topic
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik ben geen voorstander van polls, die geven geen goede resultaten vind ik. Een poll kan een 10-2 uitslag hebben, terwijl de 2 stemmers goede argumenten hebben en de andere 10 als argument "ja, gewoon!" hebben.
Eens per X-duizend replies een nieuwe is fijn bij 'grote' topics. Waarbij X < 3.
Als bovenstaand probleem opgelost wordt heb je mijn zegen.
[ Voor 17% gewijzigd door CyBeR op 27-09-2011 01:30 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Ik heb geen probleem met eens in de zoveel tijd een nieuw topic, zolang de frequentie maar omlaag gaatCyBeR schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 01:29:
Graag niet, want dan blijft 'ie bovenaan staan in m'n myreact.
Eens per X-duizend replies een nieuwe is fijn bij 'grote' topics. Waarbij X < 3.
Als bovenstaand probleem opgelost wordt heb je mijn zegen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
* Wormaap is dus tegen één groot topic.
Ticking away, the moments that make up a dull day
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Als je dan toch met argumenten wilt komen voor een groot topic, dan zou ik deze niet gebruikengambieter schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 01:20:
maar het is lastig om telkens weer een nieuw topic te moeten zoeken.
Dat is inderdaad waardeloos met erg grote topics en dan heb ik mijn posts-per-page al op 100 staan.Wormaap schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 01:34:
Het is hopeloos irritant om in sommige mobiele browsers door de dropdown waarin je de pagina van het topic kiest te moeten scrollen als het topic ineens honderden pagina's heeft.
Het gaat om de frequentieSmartDoDo schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 06:58:
Als je dan toch met argumenten wilt komen voor een groot topic, dan zou ik deze niet gebruiken
Anyway, gemak dient de mens
argumenten waren:
* Plaatjes verouderen, dus binnen no time zijn de eerste pagina's van het topic plaatjes-loos.
* Langere topics zijn vooral handig voor het zoeken, maar de doorzoekbaarheid van het GGPT is nihil omdat het om afbeeldingen gaat.
* Grote topics krijgen nog wel eens last van "kliek-vorming". Vaste gebruikers beheersen een topic min of meer.
De grens van 1000 posts is slechts een arbitraire grens, dus daar kan best wat aan gesleuteld worden. Net zoals het strenger modereren op TVP's e.d.
[ Voor 3% gewijzigd door Standeman op 27-09-2011 08:30 ]
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
En op plaatjesloze posts..Standeman schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 08:03:
De grens van 1000 posts is slechts een arbitraire grens, dus daar kan best wat aan gesleuteld worden. Net zoals het strenger modereren op TVP's e.d.
Ik denk dat met 2000 posts per topic al een heel gezeik zou schelen. Eventueel zelfs 2500 posts per topic.gambieter schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 09:41:
[...]
En op plaatjesloze posts... Ik vermoed dat de meeste mensen wel tevreden zouden zijn met een verhoging van het aantal posts per topic
Ik stoor mij vooral aan het krampachtige van ja 1000 posts klaar. Vind het niet erg als er af en toe een nieuw topic komt maar die grens van 1000, wat de oude grens is, vind ik te weinig en zou inderdaad prettiger zijn als die word opgehoogd.
Is 2000 of 2500 posts niet net zo krampachtig dan?Touchdomex schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 09:43:
[...]
Ik denk dat met 2000 posts per topic al een heel gezeik zou schelen. Eventueel zelfs 2500 posts per topic.
Ik stoor mij vooral aan het krampachtige van ja 1000 posts klaar. Vind het niet erg als er af en toe een nieuw topic komt maar die grens van 1000, wat de oude grens is, vind ik te weinig en zou inderdaad prettiger zijn als die word opgehoogd.
Van mijn part doen we elke maand een nieuw topic, ik ben niet zo moeilijk
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
Weet je, dat vind ik best een leuk ideeStandeman schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 09:50:
[...]
Is 2000 of 2500 posts niet net zo krampachtig dan?
Van mijn part doen we elke maand een nieuw topic, ik ben niet zo moeilijk
Dan hoeft er niet naar een grens toe gepost te worden: elke 1ste van de maand is er een nieuw topic. Heb je nog wel de TVP-issue, maar dan zijn we al op de helft.
En dat posts verplaatsen naar een ander topic (zoals nu gedaan is met de discussie-post uit het plaatjes topic naar dit topic) is best handig zeg
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Waarom gebruik je dan niet de tekstuele links (zie je prefs)? Dropdowns/selects voor navigatie is inderdaad vanuit usability oogpunt niet je-van-het...Wormaap schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 01:34:
Het is hopeloos irritant om in sommige mobiele browsers door de dropdown waarin je de pagina van het topic kiest te moeten scrollen als het topic ineens honderden pagina's heeft.
Intentionally left blank
Wat is de reden van het plaatsen van een TVP dan precies? Je kan alle topics toch makkelijk terugvinden via de reeks?Twhomp schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 10:29:
[...]
Dan hoeft er niet naar een grens toe gepost te worden: elke 1ste van de maand is er een nieuw topic. Heb je nog wel de TVP-issue, maar dan zijn we al op de helft.
Intentionally left blank
Dat kan maar zelfs bij korte topic's heb je dat al(niet werkende foto's ed.)Standeman schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 08:03:
Deze discussie is uiteraard ook al eens achter de schermen gevoerd en de conclusie was: Topic reeks behouden voor het grote grappige plaatjes topic.
argumenten waren:
* Plaatjes verouderen, dus binnen no time zijn de eerste pagina's van het topic plaatjes-loos.
Het zoeken in een topic met een onderwerp als "grappige-plaatjes" zal zo goed als nooit gebruikt worden, dus dat vind ik een beetje een vreemde discussie.* Langere topics zijn vooral handig voor het zoeken, maar de doorzoekbaarheid van het GGPT is nihil omdat het om afbeeldingen gaat.
Dat is toch juist het idee van de HK?* Grote topics krijgen nog wel eens last van "kliek-vorming". Vaste gebruikers beheersen een topic min of meer.
In het auto topic bijv. is ook altijd een vaste groep aanwezig, ook daar wordt de oude 1000-post regel helaas nog gehanteerd.
En volgens mij beheersen de mods een topic
TVP is een direct gevolg op die te korte topics, langere topics=>minder TVP simpel als dat.De grens van 1000 posts is slechts een arbitraire grens, dus daar kan best wat aan gesleuteld worden. Net zoals het strenger modereren op TVP's e.d.
kan er een stem functie in de 1e post komen of is dit niet het juiste topic daarvoor?
if (!coffee) {
Work = false; }
Maar goed, vermelding in MyReact vind ik net als anderen in dit topic ook ik vooral een reden om wel de topics af en toe te sluiten. Als eenmaal reageren betekent dat je altijd blijft worden 'gespamd' met het topic, dan reageer je misschien liever niet. Dan is het maximum van 1 maand en 1000 posts trouwens ook prima.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Daar zou ik dus echt geen behoefte aan hebben. Ik wil niet constant een topic terugkrijgen in mn posthistory omdat ik er een jaar geleden toevallig een keer gepost heb.DexterBelgium schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 08:25:
beter nog, topicreeksen in je active topics zou krijgen zelfs al heb je in het vorig deel gepost).
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Anoniem: 155599
Anoniem: 155599 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 01:19:
Gewoon een FOK! tm volgen/ stop volgen knop implementeren.
Dat zou ik sowieso wel waarderen.Anoniem: 155599 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 01:19:
Gewoon een FOK! tm volgen/ stop volgen knop implementeren.
Ik heb nu altijd een aantal topics in m'n Myreact staan waar ik ooit in heb gereageerd, maar nu niet meer hoef te volgen. Toch blijven ze er staan, met geen mogelijkheid ze daar weg te krijgen, en bovendien worden die topics (zoals [BBG aanschaf] Videokaarten) niet na 1000 posts afgekapt.
Ik weet dat er ook bookmarks zijn, maar dan moet ik weer op 2 plekken kijken naar 'mijn' topics.
Je ziet de volgende uit de reeks nergens. en het volle topic zakt snel in je post-history. Eigenlijk wil ik in het geval van het grote plaatjes topic een automatische TODO bookmark als er een nieuwe komt. (Zo belachtelijk specifiek dat ik dat nooit zie gebeuren).crisp schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 10:45:
[...]
Wat is de reden van het plaatsen van een TVP dan precies? Je kan alle topics toch makkelijk terugvinden via de reeks?
Ik stem voor nieuw topic elke maand. want plaatsjes die verdwijnen hangen af van de tijd, niet van hoeveel posts er zijn.
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Achter de titel:leuk_he schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 16:11:
[...]
Je ziet de volgende uit de reeks nergens. en het volle topic zakt snel in je post-history.

We willen, als een topic niet het laatste deel van een reeks is, dat nog extra duidelijk gaan vermelden in de header.
Intentionally left blank
Ik vertelde het niet duideliik genoeg, je ziet het niet in je post historie in je myreact dat het niet meer de laatste uit de reeks is. Je ziet hem nog een dagje in de hisotry, maar dan hoef je niet te klikken omdat er geen nieuwe post zijn. Pas een dag of 2 later besef je dat er een nieuw topic moet zijn.crisp schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 16:48:
[...]
Achter de titel: [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
We willen, als een topic niet het laatste deel van een reeks is, dat nog extra duidelijk gaan vermelden in de header.
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
Je ziet dan toch wel dat er een slotje op staat?leuk_he schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 16:57:
[...]
Ik vertelde het niet duideliik genoeg, je ziet het niet in je post historie in je myreact dat het niet meer de laatste uit de reeks is. Je ziet hem nog een dagje in de hisotry, maar dan hoef je niet te klikken omdat er geen nieuwe post zijn. Pas een dag of 2 later besef je dat er een nieuw topic moet zijn.
Intentionally left blank
Ja. Misschien heb ik mezelf aangeleerd slotjes topics te negeren. Evengoed zakt het topic dan snel terwijl ik het juist wil zien, of het vervolg topic. maar zoals ik zei, voor mij is dat alleen voor dit topic, dus ik zie niet in hoe hier extra fucntonliteit voor zou kunnen worden toegevoegd.crisp schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 17:34:
[...]
Je ziet dan toch wel dat er een slotje op staat?
Ik blijf gewoon mij mijn stem om het eens per maand te her-openen.
/kick
En dan, tjah, wat heb je liever, een reply op een plaatje, een verkapte tvp, of een willekeurige ontopic repost.
Zoeken in topicsreeksen ligt al een feature request van (door mij, vandaar dat ik het weet).
Ik ben (zonder het volgen van een topicreeks zoals Fok! het doet) wel voorstander van 1 groot topic, net als WTF, en nog legio andere topics.
[ Voor 8% gewijzigd door RaZ op 05-10-2011 20:01 ]
Ey!! Macarena \o/